اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بازدید معاون استاندار اصفهان از پروژه متروی شاهین شهر – اصفهان

بازدید معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از پروژه عظیم متروی شاهین شهر - اصفهان همزمان در هفته دولت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به همراه مدیرکل دفتر دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان،فرماندار شهرستان شاهین شهرومیمه، نماینده مردم شهرستان های شاهین شهرومیمه و برخوار، سرپرست شهرداری ، رؤسای شورای های اسلامی شهر و شهرستان و جمعی از معاونان شهرداری از پروژه عظیم متروی شاهین شهر بازدید به عمل آوردند.

بازدید معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از پروژه عظیم متروی شاهین شهر - اصفهان حجت الله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان در این بازدید متروی شاهین شهر – اصفهان را خدمت نوین شهرداری شاهین شهر در راستای کاهش تردد مردم با وسایل نقلیه عمومی و شخصی و نیز کاهش ترافیک عنوان نمود.

وی در ادامه با بیان اینکه برای بهره برداری سریع تر از متروی شاهین شهر – اصفهان مشارکت بخش خصوصی ضروری است گفت: ان شاء الله با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی شده این پروژه در موعد مقرر به سرانجام رسیده و تقدیم شهروندان گردد.

احمدرضا پری تبار سرپرست شهرداری شاهین شهر در این بازدید ضمن عرض خوش آمدگویی به حضار و گرامی داشت یادوخاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر پروژه متروی شاهین شهر – اصفهان را بسیار مهم و اساسی دانست و از مسؤولان ذی ربط خواست با توجه به شرایط اقتصادی، در بهره برداری از این پروژه عظیم شهرداری شاهین شهر را حمایت نمایند.

سید رسول موسویان معاونت فنی و عمرانی شهرداری شاهین شهر نیز در این بازدید توضیحات مبسوطی از عملیات اجرایی فاز نخست مترو شاهین شهر – اصفهان ارائه داد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *