اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

عطرافشانی قبور مطهر شهدای شاهین شهر به مناسبت هفته دولت

 عطرافشانی قبور مطهر شهدای شاهین شهر به مناسبت هفته دولتبه مناسبت هفته دولت و یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر، با حضور مسؤولان ادارات و نهادهای شاهین شهر، قبور مطهر شهدای شاهین شهر عطرافشانی گردید.

 عطرافشانی قبور مطهر شهدای شاهین شهر به مناسبت هفته دولت

احمدرضا پری تبار سرپرست شهرداری شاهین شهر در حاشیه این مراسم در مصاحبه با واحد خبر شهرداری گفت: یقینا” اقتدار و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به برکت خون پاک جوانان از خودگذشته ای است که در دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی جانفشانی کرده و خون خود را نثار اهداف و ارزش های اسلامی نمودند.

پری تبار خاطر نشان نمود: شهداء به ما درس استقامت، ایثار، شهادت طلبی و اطاعت از ولایت دادند و ما هرچه داریم از برکت خون این شهدا است که باید حفظ گردد.

علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر ضمن ادای احترام به همه شهدای والامقام گفت: همانطورکه شهدای گرانقدر در جنگ تحمیلی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع نمودند ما نیز امروز باید در سنگر خدمت به مردم لحظه ای غفلت نکرده و حافظ خون شهدا ، آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و گوش به فرمان رهنمودهای رهبر فرزانه مان ( مدظله العالی ) باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: بار دیگر در کنار شهدا عهد و پیمان می بندیم که همواره به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند خواهیم بود.

گفتنی است این مراسم ‌معنوی که با همکاری روابط عمومی شهرداری شاهین شهر و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار گردید،حضار با نثار فاتحه و عطر افشانی مزار شهدا بار دیگر با آرمان‌های‌ حضرت امام خمینی (ره)،منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهدای انقلاب اسلامی ایران به خصوص شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر تجدید میثاق نمودند

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *