اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تعلیق عضویت مهرداد مختاری از شورای شهر شاهین‌شهر

با اقدام به‌موقع و انقلابی سید نصرالدین صالحی دادستان شهرستان شاهین‌شهر و میمه، عضویت مهرداد مختاری در شورای شهر شاهین‌شهر به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، برخی منابع رسمی ظهر امروز ۵ شهریورماه ۱۳۹۹ اعلام کردند؛ سید نصرالدین صالحی دادستان ولایتمدار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در یک اقدامی انقلابی و به‌موقع، با صدور کیفرخواست برای آقای مهرداد مختاری، عضویت وی را در شورای دوره پنجم تا تعیین تکلیف موارد اتهامی در پرونده تشکیل‌شده برای وی به حالت تعلیق درآمد.فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه نیز در همین راستا طی ابلاغیه‌ای به شورا و شهرداری شاهین‌شهر رسماً تعلیق عضویت مهرداد مختاری از شورای شهر را اعلام کردند. هرچند اعضای شورای شهر شاهین‌شهر پس از انتشار این خبر تلاش‌های بسیار زیادی برای جلوگیری از اجرای این حکم انجام دادند که در نهایت هیچ نتیجه‌ای در پی نداشت.

لازم به ذکر است پس از برکنار حمیدرضا فرهنگ از تصدی پست شهردار شاهین‌شهر، اعضای هفت نفره شورای شهر شاهین‌شهر به‌اتفاق آراء مهرداد مختاری که دارای پرونده‌های متعدد در محاکم قضائی است، جهت تصدی این پست به استانداری اصفهان معرفی کرده بودند که با این اتفاق عملاً وی دیگر نمی‌تواند صلاحیت لازم جهت پست مورد نظر را داشته باشد.

بسیاری از اقشار مختلف مردم طی پیام‌هایی مختلف از این اقدام به‌موقع و انقلابی سید نصرالدین صالحی دادستان جوان، ولایتمدار، باتقوا و با بصیرت شهرستان شاهین‌شهر و میمه تقدیر و تشکر کردند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *