اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

شنا در استخر کشاورزی گرگاب جان تبعه افغانستانی ۲۵ ساله را گرفت

نگهبان تبعه افغانستان پمپ آب یک استخر کشاورزی در صحرای محمود آباد گرگاب سی ام تیرماه ۹۹ در استخر غرق شد

به گزارش شاهین شهری – پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه به از سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر در مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ساعت ۱۲:۱۴ با اعلام غرق شدن جوان در استخرآب کشاورزی واقع در گرگاب صحرای محمود آباد به وقوع پیوست.

سر آتش نشان علیرضا ابراهیمی فرمانده عملیات اعلام کرد:
به محض حضور در محل با تجمع افراد و اعلام اینکه  نگهبان پمپ آب استخر مفقود گردیده و احتمال دارد که در درون استخر غرق شده باشد امدادگران به همراه تیم غواصی سریعا با رعایت نکات ایمنی وارد عمل شده و با استفاده از تجهیزات تخصصی غواصی وارد آب و پس از جستجو، پیکر بی جان جوان را در زیر آب یافته و به بالا انتقال دادند.

شنا در استخر کشاورزی جان تبعه افغانستانی 25 ساله را گرفت

آتش یار دوم مرتضی جهانگیری وقت نیز در این رابطه گفت :
در پی اعلام حادثه سریعا تیم عملیات و تیم غواصی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی به محل حادثه اعزام و پس از بررسی چگونگی بروز حادثه و ارزیابی موقعیت غواصان با حمایت وارد استخر آب شدند پس از جستجو و یافتن بدن بی جان جوان ۲۵ساله  را از استخر خارج و در اختیار عوامل اورژانس ونیروهای انتظامی قراردادند.

آتش پاد دوم مجتبی رستمی مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی در این رابطه گفت :
 نصب نرده بان شناور دایم، وجود طناب نجات، وسایل کمک‌های اولیه و مجهز شدن استخر به تیوپ به تعداد مناسب در داخل استخر‌های با عمق بالای یک و نیم متر  و جلوگیری جدی از تردّد افراد غیر مسئول در محوطه استخر‌ها، از ویژگی‌های یک استخر کشاورزی استاندارد است.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

حمیدرضا نجفی به عنوان سرپرست موقت فرمانداری شاهین شهر اصفهان تعیین شد

حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه در میز خدمت نماز جمعه گرگاب | اطلاعیه

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ، میز خدمت نماز جمعه هفته جاری شهر گرگاب روز جمعه 6 بهمن 1402 در محل مصلی نماز جمعه گرگاب دایر و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در ان حضور خواهد یافت. 🔶 حسین نجفی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و همچنین بخشدار مرکزی شهرستان شاهین شهر و میمه فردا ششم بهمن 1402 در میز خدمت در میز خدمت نماز جمعه شهر مذکور ، جهت استماع و پیگیری مشکلات مردم این شهر حضور خواهند یافت. 🔶 زمان : جمعه ۶ بهمن از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۳:۳۰ 🔶 مکان : خیابان مطهری ، مصلی نماز جمعه (مسجد قائمیه) شهر گرگاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *