اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

معرفی سرپرست جدید اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان

ضمن تقدیر از فعالیت و تلاشهای مصطفی بدیعیان، محمد منظری به عنوان سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهین شهر منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان؛ محمد نظری به عنوان سرپرست جدید اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان با حضور فرماندار شهرستان، قائم مقام سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان در محل دفتر فرماندار برگزار گردید.

فرماندار با اشاره به وسعت، ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان و برخورداری رتبه های شاخص صنعتی ضمن تقدیر از خدمات مدیرسابق صمت شهرستان گفت: امیدواریم اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان علاوه بر انجام کارهای مدیریتی، در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان، حمایت از واحدهای صنعتی شهرستان، افزایش فضای رقابتی کسب وکار واعتلای تولید وسرمایه گذاری بیش از پیش فعالیت نماید و نیازهای حوزه اصناف و اتحادیه های شهرستان که ارتباطی مستقیم با تامین خدمات و حقوق شهروندی مردم دارند بخوبی مدیریت شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان این‌که شهرستان دارای رتبه‌اول استان از شاخص رشد جمعیتی است خاطرنشان کرد: شاخص رشد سالانه جمعیت استان ۰.۹۷درصد است و شهرستان شاهین‌شهر و میمه نرخ رشد جمعیت ۳.۶۱درصد و رتبه اول شهرنشینی در استان را داراست و متناسب با این می‌بایست برای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری تلاش کرد.

تاجمیری فرماندار با اشاره به وضعیت خاص اقتصادی کشور، تلاش در تحقق امر خطیر اشتغال زایی و جلب سرمایه گذاری در راستای ایجاد اشتغال پایدار را از نیاز‌های مبرم کشور دانست.

در ادامه این مراسم وی پس از توضیحات قائم مقام سازمان صمت استان ضمن تقدیر از فعالیت و تلاشهای مصطفی بدیعیان، محمد منظری به عنوان سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهین شهر منصوب شد.

گفتنی است مصطفی بدیعیان به عنوان رییس اداره صمت شهرستان خمینی شهر منصوب شد

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *