اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بررسی وضعیت نگهداری فضای سبز شاهین شهر با حضور اساتید برجسته استان اصفهان

به گزارش واحد روابط عمومی سازمان در روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۶ وضعیت نگهداری فضای سبز شاهین شهر با حضور جناب آقای دکتر اعتمادی و  جناب آقای دکتر شریعتمداری اعضاء محترم هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان و آقای مهندس جلالی عضو هیئت علمی و مربی پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت. در این بازدید و نشست علمی که با حضورسرپرست حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری، مدیرعامل و کارشناسان اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام شد،  هرس و سربرداری درختان در سال ۱۳۹۸ و نحوه آبیاری و تغذیه گیاهی مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

اساتید حاضر در بازدید ضمن اعلام رضایت از عملکرد سازمان با توجه به محدودیت های اقلیمی و بحران کم آبی، با کاشت چمن در هر نقطه از شهر مخالفت نموده و تداوم انجام سربرداری درختان وسک و نارون در سال جاری واجرای چالکود رفیوژهای خیابانی، مهمترین موارد اجرایی بود که مورد تأیید و تأکید قرار گرفت.

شایان ذکر است بهره گیری از ضایعات فضای سبز به عنوان کودآلی جهت اصلاح بستر کاشت گیاهان و همچنین به عنوان مالچ در سطوح فضای سبز مورد بررسی و مقرر شد استفاده مجدد از ضایعات در دستور کار سازمان قرار گیرد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *