اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دومین جلسه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران فضای مجازی شاهین‌شهر در خصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس

دومین جلسه هم اندیشی و هماهنگی با مدیران فضای مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه در محل سالن جلسات این اداره برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه پنجشنبه گذشته دومین جلسه هم اندیشی و هماهنگی با مدیران فضای مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه در محل سالن جلسات این اداره برگزار شد.

در این جلسه محمودی مسئول واحد مطبوعات اداره متبوع پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، به حاضرین جلسات خیر مقدم گفت و ضمن اشاره به مصوبات جلسه قبل و تأکید بر رعایت قوانین و مقررات موجود ، نسبت به انتشار تصاویر و اخبار در فضای مجازی به برخی از نکات اشاره کرد.

فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه به جناب آقای شفیعی مسئول هماهنگی یادواره شهیده زینب کمایی و فعالان رسانه های مجازی خیر مقدم گفت و در خصوص مراسم رونمایی شهیده زینب کمایی یادآور شد : از دو سال گذشته تا کنون ، جلسات زیادی برای تهیه و ساخت تندیس شهیده زینب کمایی برگزار شده است و این تندیس به لطف الهی در سوم مهر ماه رونمایی خواهد شد. لذا با توجه به حضور مسئولین کشوری ، استانی و شهرستانی شایسته است مدیران فضای مجازی در این رویداد بزرگ فرهنگی، همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشند .

در ادامه این جلسه ، مسئول هماهنگی یادواره شهیده زینب کمایی ، ضمن تقدیر از فعالیت برخی از مدیران رسانه های مجازی در راستای معرفی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، به حقوق شهدا بر مردم اشاره کرد .

شفیعی در ادامه بخشی از زندگینامه شهیده زینب کمایی و کیفیت شهادت آن بانو را برای حاضرین بازگو کرد و اظهار داشت : به حول و قوه الهی مراسم رونمایی از تندیس شهیده زینب کمایی در روز پنجشنبه سوم مهر ماه و همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می گردد و این جلسه به منظور همکاری و هماهنگی مدیران فضای مجازی شهرستان در راستای معرفی آن شهیده و انتشار اخبار مراسم رونمایی است .

در پایان هر یک از مدیران پیامرسان های اجتماعی حاضر در جلسه با اظهار پیشنهادات خود ، ضمن اعلام آمادگی ، نحوه همکاری خود را با توجه به کیفیت رسانه خود مطرح نمودند.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در دیدار با مدیران انجمن های ادبی شهرستان

پیشنهاد بهره‌مندی از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی در حوزه شعر و ادب شهرستان شاهین شهر و میمه

◼ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه طی جلسه ای با مدیران انجمن های ادبی شهرستان در محل سالن جلسات این اداره ، دیدار و گفتگو کرد. ◼ وی در این جلسه ضمن اشاره به تقویت حوزه شعر و ادب را با همدلی و همت مسئولین انجمن ها، اظهار داشت : شعر و ادب از ارکان مهم هنر بوده و در انسجام و ساختن هویت فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارد و افزود : استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی جهت رفع نواقص این حوزه هنر ، تاثیرگذار خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *