اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دیدار ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه با فرمانده نیروی انتظامی شاهین شهر به مناسبت هفته ناجا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه فرامرز رادمنش و جمعی از همکاران اداره متبوع به مناسبت هفته ناجا با جناب سرهنگ صادقی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دیدار و گفتگو کردند .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در آغاز با تبریک هفته نیرو انتظامی گفت : هفته نیروی انتظامی فرصتی است مناسب برای تجلیل از پرسنل بی‌ادعا و زحمتکش نیروی انتظامی که با حضور ارزشمند و مقتدرانه ، آرامش و ثبات را برای جامعه به ارمغان می آورند.

فرامرز رادمنش در ادامه با بیان فعالیت های فرهنگی هنری ادبی و مذهبی اداره متبوع ، به اختصار گزارشی از کمیت و کیفیت فعالیت های فرهنگی هنری شهرستان ارائه نموده و با اشاره به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا و محدودیت های موجود ، ظرفیت های مجازی فرهنگی هنری و رسانه ای شهرستان را حائز اهمیت دانست و بر همکاری و تعامل بیشتر با پلیس فتا تاکید کرد .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه ضمن خیر مقدم و قدردانی از رئیس اداره متبوع و همراهان اظهار داشت : نیروی انتظامی با برقراری امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایفا می نماید.

فرمانده ناجای شهرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که نیروی انتظامی را از ارکان مهم امنیت در کشور عنوان کردند، ادامه داد: بحمدالله امروز تحت هدایت های حکیمانه و نظارت معظم له، امنیت خوبی برکشور حاکم است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی هنری و رسانه ای تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی از جمله اقدامات پیشگیرانه بوده و بنده برای خدمت در این حوزه آمادگی خود را اعلام می دارم .

در پایان فرامرز رادمنش رئیس اداره به مناسبت هفته ناجا لوح سپاس و هدیه ای به جناب سرهنگ صادقی فرماندهی ناجای شهرستان اهداء نمود .

۲۰ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *