اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سرمربی تیم فوتسال هایپرشهر شاهین‌شهر انتخاب شد

مدیر اجرایی باشگاه هایپر شهر شاهین شهر گفت: علی تاجیک سرمربی جوان و با تجربه فوتسال کشور به عنوان سرمربی تیم فوتسال هایپرشهر شاهین‌شهر اصفهان انتخاب و معرفی شد.

احمدرضا هادی روز شنبه اظهارداشت: پس از بررسی گزینه‌های جدید سرمربیگری هایپرشهر،  امروز جلسه ای فنی با حضور رحمان ولی‌بحرینی قائم‌مقام باشگاه و علی رضا رضایی، مدیر فنی باشگاه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه  پس از رایزنی‌ها و بررسی انجام شده آقای علی تاجیک سرمربی جوان اما با تجربه فوتسال کشور به طور رسمی بعنوان سرمربی هایپر شهر شاهین شهر انتخاب شد و از امروز کار خود را آغاز خواهد کرد.

تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر که تا همین چند روز پیش تصمیمی برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر نداشت و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر فروش امتیاز این تیم به گوش می‌رسید، اما با حمایت مسئولان استان اصفهان به ویژه علی طاهری، رئیس هیئت فوتبال این استان، در مسابقات فصل بعد لیگ برتر حضور خواهد داشت. همچنین مدیران تیم فوتسال هایپرشهر بعد از مشخص شدن تکلیف تیمشان بلافاصله علی تاجیک سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال رکورد کلوب جمهوری آذربایجان را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند و او کارش را از امروز به طور رسمی در باشگاه هایپرشهر شروع خواهد کرد.

احمدرضا هادی مدیر اجرایی باشگاه هایپر شهر شاهین شهر افزود: قرارداد این مربی به مدت یک فصل است و پیش از این در تیم‌های فوتسال میثاق تهران ، منصوری قرچک و تیم ملی دانشجویان تجربه سرمربی‌گری داشت.

تاجیک سابقه سرمربیگری تیم‌های شهید منصوری قرچک، تیم ملی دانشجویان، میثاق تهران و رکورد کلوب جمهوری آذربایجان را در کارنامه خود دارد. او یک بار با تیم شهید منصوری قرچک موفق شد در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به مقام قهرمانی دست پیدا کند. قرارداد تاجیک با تیم هایپرشهر شاهین شهر یک سال است و چنانچه او بتواند فصل بعد عملکرد خوبی در این تیم اصفهانی داشته باشد قراردادش تمدید خواهد شد.

هادی بیان کرد: همچنین هایپرشهر روز گذشته با کامبیز گمرکی و ابراهیم حسینی دو بازیکن این تیم تمدید کرد و از امروز اقدام های لازم جهت جذب بازیکنان مدنظر فهرست علی تاجیک و سایر بازیکنان تمدیدی دیگر طبق نظر مربی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای فصل جاری تیم هایپرشهر شاهین شهر تصمیمی برای حضور در لیگ برتر فوتسال نداشت و حتی رایزنی‌ها برای انتقال سهیمه انجام شد، گفت: به دلایلی از این تصمیم منصرف شدیم و در جلسه‌ای که با رئیس جدید هیات فوتبال استان، علی طاهری داشتیم  وی به ما دلگرمی خوبی داد و حمایت او باعث شد در رقابت های لیگ برتر فوتسال به عنوان دومین نماینده اصفهان شرکت کنیم.

 

وی با قدرانی از رئیس هیات فوتبال استان اصفهان و همکاری فدراسیون فوتبال با تیم هایپر شهر شاهین شهر گفت: امیدوارم تیمی راهی مسابقات کنیم که نماینده خوبی برای اصفهان باشد، تیم جوان هستیم و به جوانان میدان داده می شود.

تیم فوتسال هایپرشهر شاهین‌شهر فصل گذشته رتبه نهم لیگ برتر فوتسال کشور را کسب کرد.

تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، راگای تهران، ملی حفاری اهواز و ارژن شیراز همگروه شده است و در اولین مسابقه خود باید به مصاف شاگردان محمد کشاورز در تیم راگای تهران برود.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *