اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

آمار تولد در شاهین شهر و میمه نسبت به جمعیت منفی است

شهرستان شاهین شهر و میمه به خاطر مهاجرپذیر بودن، نرخ رشد جمعیت بالایی دارد ولی زاد و ولد آن نسبت به جمعیت منفی می باشد!

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان؛ ناصر حسینی منجزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شاهین شهر و میمه در شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان به سیر تحول ثبت احوال از بدو تأسیس اشاره کرد و افزود: از بدو تأسیس ثبت احوال و پیشرفت‌های کشور و نیاز به آمارهای جمعیتی این سازمان با ساختار به روز خود توانسته با گردآوری چهار دسته اطلاعات اصلی جمعیتی یعنی ثبت تولد، مرگ، ازدواج و طلاق و با در اختیار داشتن اسناد هویت و تابعیت فردی به یکی از سازمان‌های مهم کشور تبدیل شود.

ناصر حسینی منجزی گفت: همیشه بحران ها همچون سیل و زلزله را ۱۰ روزه برآورد می کردیم ولی ما در بحران کرونا هشت ماه است که درگیر آن هستیم و متاسفانه بعد از ۸ ماه آمارها بیش از روز اول است.

حسینی منجزی یادآور شد: در این بحران کرونا آرامستان ها و نیروهای آن شبانه‌روز در حال تلاش مخلصانه و خدمت رسانی به جامعه هستند.

لازم به ذکر است که شهرستان شاهین شهر و میمه به خاطر مهاجرپذیر بودن، نرخ رشد جمعیت بالایی دارد ولی زاد و ولد آن نسبت به جمعیت منفی می باشد!

گفتنی است همچنین طی ۷ ماهه امسال ۱۱۷۸ ولادت و ۷۲۳ واقعه فوت در این شهرستان اتفاق افتاده است که ۱۲۵ ولادت از طریق سزارین بوده که آمار سزارین این شهرستان همچنان بالاست.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *