اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

شهرستان شاهین شهر و میمه شامل۵۰ موقوفه، بیش از ۲۰۰رقبه و ۹ بقعه متبرکه است.

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان با صدور پیامی فرار رسیدن هفته وقف را تبریک گفت.

وی همچنین اشاره نمود که شهرستان شاهین شهر و میمه شامل۵۰ موقوفه، بیش از ۲۰۰رقبه و ۹ بقعه متبرکه است.

و نیازهایی در بخش های مسکن، آموزشی و طرح های نیمه تمام وجود دارد که بدلیل موقعیت شهرستان و نرخ مهاجرت و …. می توان از منابع وقف در این راستا استفاده نمود، همچنین از ظرفیت های مدرن شهرستان در بخش های دانش و خلاقیت و فناوری وشاخص های صنعتی و دانشگاهی در حوزه وقف امکانپذیر است و می تواند ضمن تقویت جایگاه و رویکرد عمومی به سنت حسنه وقف موجب جاری شدن آثار و به برکات این فرهنگ غنی در زندگی مردم و پاسخگو نیاز آنان باشد.

متن پیام فرماندار به شرح زیرمی باشد:
بسم ا… الرحمن الرحیم
کسی که از مال یا جان خود می بخشد، تقوا پیشه می کند و نیکوکاری را فراموش نمی کند، به گشایش در کارها نوید داده می شود. (آیات ۵ و۶ سوره مبارکه لیل)

از منظر اداره جامعه و مصلحت حکومت، طی سالهای اخیر اتفاق نظری در زمینه لزوم استفاده از تفکر وقف و منابع حاصل از موقوفات در بخش های انسانی و اقتصادی در کشور ایجاد شده و در همین راستا علاوه بر پرداختن به الزامات عمومی و حمایتی می توان در بخش های سرمایه گذاری و درآمدزایی هم با رعایت شئونات و ملاحظات وقف استفاده کرد.

فرارسیدن هفته وقف را به رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و همکاران محترمشان و تمامی خیّران و واقفان شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده امیدوارم عزیزان واقف برکت سخاوتمندانه خود را همچنان در راستای کمک به بالندگی، پیشرفت و توسعه شهرستان جاری و ساری نمایند.

فرماندار با اشاره به موقعیت و ظرفیت های خاص استان اصفهان در عرصه موقوفات به شرایط شهرستان از جمله وجود ۵۰ موقوفه با بیش از ۲۰۰رقبه و ۹ بقعه متبرکه اشاره و گفت: نیازهایی در بخش های مسکن، آموزشی و طرح های نیمه تمام وجود دارد که بدلیل موقعیت شهرستان و نرخ مهاجرت و …. می توان از منابع وقف در این راستا استفاده نمود، همچنین از ظرفیت های مدرن شهرستان در بخش های دانش و خلاقیت و فناوری وشاخص های صنعتی و دانشگاهی در حوزه وقف امکانپذیر است و می تواند ضمن تقویت جایگاه و رویکرد عمومی به سنت حسنه وقف موجب جاری شدن آثار و به برکات این فرهنگ غنی در زندگی مردم و پاسخگو نیاز آنان باشد.

اسفندیار تاجمیری
فرماندار شاهین شهرومیمه

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *