اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نخستین جلسه دفاع مجازی از رساله دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی میمه برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین جلسه دفاع مجازی از رساله دکتری سمیه فلاح در رشته برنامه‌ریزی درسی با عنوان «بررسی تطبیقی برنامه درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب به‌منظور ارائه یک الگو» برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه در حاشیه این جلسه اظهار کرد: به علت شیوع گسترده بیماری کرونا و موقعیت فوق بحرانی استان اصفهان برای رفاه حال دانشجویان شرایطی فراهم شده تا دانشجویان تحصیلات تکمیلی با هماهنگی گروه آموزشی بتوانند جلسات پیش دفاع و دفاع از رساله دکتری خود را به‌صورت مجازی برگزار کنند.

سیدناصر حجازی، بالابردن کیفیت آموزش مجازی، نظارت مستمر بر نحوه برگزاری، شیوه تدریس و حضور استاد و دانشجو و افزایش انگیزه دانشجویان برای یادگیری از طریق آموزش مجازی را از برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه عنوان کرد.

وی افزود: وجود رشته برنامه‌ریزی درسی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه فرصت خوبی برای معلمان آموزش و پرورش شهرستان شاهین‌شهر و میمه  فراهم کرده تا بتوانند با ادامه تحصیل و و بالا بردن سطح علمی و پژوهشی خود برای رسیدن به خودکفایی علمی و آموزش هرچه بهتر تلاش کنند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *