اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

کشف۷۵ تن ( ۱۹ میلیارد ریال) موز قاچاق در محور شاهین شهر – کاشان

سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقدار زیادی موز خارجی را به یکی از استان های شمالی انتقال و از محورهای مواصلاتی اصفهان نیز عبور کنند که بلافاصله وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: یک گروه از ماموران مجرب پلیس امنیت اقتصادی در محور “شاهین شهر-کاشان” مستقر و ۳ کامیون کشنده را در این رابطه شناسایی و متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این کامیون ها ۷۵ هزار کیلو موز خارجی کشف شد و رانندگان مدارک قانونی و گمرکی مربوطه را ارائه ندادند؛ بیان داشت: در بازجویی های به عمل آمده مشخص شد این محموله ها از یک سردخانه در اصفهان بارگیری شده اند که گروهی از ماموران به آنجا اعزام شدند.

سرهنگ هاشمی فر اضافه کرد: پس از هماهنگی های به عمل آمده، از سردخانه موردنظر نیز بازرسی شد که ۲۰ هزار کیلو موز خارجی فاقد مدارک قانونی نیز از آنجا کشف شد.

هاشمی فر ادامه داد: در مجموع ۹۵ هزار کیلو موز قاچاق کشف ، ۴ نفر دستگیر و ۳ کامیون کشنده توقیف شدند که ارزش محموله های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۹ میلیارد ریال اعلام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: مشارکت و تعامل مردمی با پلیس و اعلام به موقع هر گونه اخبار و موضوع مشکوک می تواند نقش بسزایی در کشف جرایم و اقدام به موقع پلیس داشته باشد که امید است با تعامل مردمی و یاری حق تعالی بتوانیم انواع جرایم را تا حد چشمگیری کاهش و امنیت مطلوب را تامین کنیم.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *