اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تقدیر از نویسندگان دفاع مقدس در نشست شورای هم اندیشی نویسندگان شاهین شهر

تقدیر از نویسندگان دفاع مقدس در نشست شورای هم اندیشی نویسندگان شاهین شهر

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه فرامرز رادمنش رئیس اداره متبوع به همراه تاجمیری فرماندار شهرستان و جمعی از همراهان وی جهت تقدیر از نویسندگان دفاع مقدس در محل نشست شورای هم اندیشی نویسندگان شاهین شهر حضور یافتند.

این نشست با خیر مقدم علیرضا حسینی رئیس شورای هم اندیشی نویسندگان شاهین شهر آغاز گردید. وی ضمن قدردانی از حمایت های فرامرز رادمنش رئیس اداره و تاجمیری فرماندار شهرستان به شرایط نامطلوب مکانی این شورا اشاره کرد و گفت : نویسندگان از منابع و ذخایر فرهنگی کشور هستند و نقش آنها می تواند در کاهش میزان بزهکاری و کاهش طلاق و آسیب های اجتماعی بسیار مؤثر باشد و بر مسئولین فرهنگی شهرستان است که شرایط مطلوب را برای آنان فراهم نمایند.

حسینی در ادامه افزود : باپیگیری و حمایت فرماندار محترم مقرر گردید قبل از اتمام قرارداد مکان فعلی و پس از تعیین تکلیف شهردار شاهین شهر ، با یکی از فرهنگسراهای شهرستان قراردادی منعقد گردد تا معضل مکان این شورا برطرف گردد.

فرامرز رادمنش رئیس اداره متبوع نیز با قدردانی از حضور فرماندار فرهیخته شاهین شهر و تقدیر از فعالیت های رئیس و اعضای شورای هم اندیشی شهرستان به برخی از مشکلات فرهنگی اشاره کرد وتشکیل شوراهای هم اندیشی در شهرستان را از تدابیر بسیار مهم خود برشمرد و گفت: تشکیل شوراهای هم اندیشی در بخشهای مختلف فرهنگی ، ادبی ، هنری و رسانه ای شهرستان ، علاوه بر ایجاد نظم و انضباط در امور فرهنگی هنری ، رونق قابل توجهی در بخش های مختلف ایجاد نموده و بستر حضور افراد مستعد را نیز فراهم می کند .

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در ادامه از فعالیت های قابل توجه نویسندگان شاهین شهر تقدیر کرد و ضمن قدردانی از حمایت ها و پیگیری های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در راستای رفع مشکلات نویسندگان ، به اقدامات و پیگیری های انجام شده خود در خصوص تأمین محل مناسب برای شورای هم اندیشی نویسندگان شاهین شهر اشاره نموده و تصریح کرد : ان شاء الله پس از تعیین شهردار شاهین شهر یکی از فرهنگسراهای موجود را در اختیار این شورا قرار می دهیم تا معضل مکان نویسندگان بصورت موقت برطرف گردد .

در پایان از ۸ کتاب جدید نوشته شده توسط نویسندگان شهرستان با موضوع دفاع مقدس در سال ۹۹ ، با حضور فرماندار شهرستان و رئیس اداره متبوع رونمایی گردید و از آنان با اهداء هدیه و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *