اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

به مناسبت آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی :
تقدیر از فرماندار شاهین شهر در همایش افتتاح پروژه های شهرک ها و نواحی صنعتی استان اصفهان

همایش افتتاح ۴۵ پروژه به ارزش ۱۰۰۰۰ هزار میلیارد ریال ؛ به همت شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان برگزار و از عملکرد محمدرضا کاظمی طبا |  فرماندار شهرستان توسط معاون شرکت صنایع کوچک کشور به عنوان فرماندار برتر در حوزه حمایت از صنعت و صنعتگر تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ؛ روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و آغاز ایام الله دهه فجر، همایش بهره برداری از ۴۵ پروژه زیر ساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ، در محل اتاق بازرگانی اصفهان ، با حضور جمعی از فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، صنعتگران و رؤسای شهرک های صنعتی استان برگزار شد.

این آیین به همت شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان برگزار و طی آن ۴۵ پروژه زیر ساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ؛ از جمله شهرک بزرگ و مورچه خورت در شهرستان شاهین شهر و میمه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال افتتاح و همزمان عملیات اجرایی ۴۵ پروژه زیر ساختی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

همچنین در این همایش از سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه به عنوان فرماندار برتر در حوزه حمایت از صنعت و صنعتگر، تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است ؛ شهرستان شاهین شهر و میمه ۶ شهرک صنعتی و بالغ بر ۲۰۰۰ شرکت صنعتی و تولیدی دارد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *