اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

صرفه جویی ۳۰ درصدی آب مورد نیاز فضای سبز با تکمیل پروژه ارتقاء تصفیه تکمیلی پسآب تا پایان سال جاری

شهردار و رئیس شورای اسلامی شاهین شهر از پروژه ارتقاء تصفیه تکمیلی پسآب شهر بازدید نمودند.

این پروژه در حال احداث با فرآیند تصفیه شیمیایی به روش انعقاد، لخته سازی، ته نشینی و فیلتراسیون (فیلتر شنی تحت فشار) فعالیت خواهد نمود.

با احداث و بهره برداری از پروژه مذکور ضمن حذف بو و رنگ نامطلوب پسآب، در کیفیت آب مصرفی فضای سبز نیز بهبود حاصل شده و امکان توسعه فضای سبز در مناطق کم برخوردار شهر نیز فراهم می گردد.

علی عرب رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شاهین شهر در این بازدید گفت: این پروژه در حال احداث با فرآیند تصفیه شیمیایی به روش انعقاد، لخته سازی، ته نشینی و فیلتراسیون (فیلتر شنی تحت فشار) فعالیت خواهد نمود.

وی در ادامه افزود: پروژه ارتقاء تصفیه تکمیلی پسآب در مساحت پنج هزار متر مربعی و با اعتباری بالغ بر یکصد و پنجاه و پنج میلیارد ریال در حال اجراست.

عرب ضمن تشکر ازحمایت های همه جانبه شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر برای اجرایی شدن این پروژه اظهار امیدواری نمود: ان شاء الله با بهره برداری از این تصفیه خانه علاوه بر کاهش مشکلات آبیاری در فصول گرم سال بیش از سی درصد در مصرف آب مورد نیاز فضای سبز صرفه جویی خواهد شد.

احمدرضا پری تبار شهردار شاهین شهر و علی فتحی رئیس شورای اسلامی شهر هرکدام با تقدیر از تلاش های شبانه روزی رئیس و مجموعه سازمان سیما، منظر و فضای سبز بر اهتمام در تکمیل پروژه ارتقاء تصفیه تکمیلی پسآب تا پایان سال جاری تأکید و بیان نمودند: با احداث و بهره برداری از پروژه مذکور ضمن حذف بو و رنگ نامطلوب پسآب، در کیفیت آب مصرفی فضای سبز نیز بهبود حاصل شده و امکان توسعه فضای سبز در مناطق کم برخوردار شهر نیز فراهم می گردد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *