اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

گلریزانی برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان

همزمان با شب ولادت امیر المومنین حضرت علی علیه السلام و روز پدر ، جشن گلریزان برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با حضور خیرین و مسؤولان شهرستان در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد.

احمدرضا پری تبار شهردار شاهین شهر در این مراسم ضمن عرض تبریک میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر با اشاره به اهمیت کمک و حمایت های مادی و معنوی مردم در التیام دردهای بیماران به خصوص بیماران مبتلا به سرطان گفت: به اعتقاد بنده حضور در مراسم جشن گلریزان یک وظیفه انسانی است که در این راستا ایرانیان به دلیل فرهنگ غنی، به همنوعان بویژه افراد نیازمند با تمام عشق و علاقه کمک و یاری می رسانند.
وی در ادامه از درگاه خداوند متعال برای تمام بیماران طلب شفای عاجل نمود. پری تبار در بخشی از سخنان خود به پروژه های عمرانی فعال در سطح شهر اشاره نمود و گفت: از آنجائیکه حوزه حمل و نقل شهری از اهمیت خاصی برخوردار است با توکل بر خداوند متعال،حمایت و مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر و همیاری تلاشگران سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری توانستیم ۱۳ دستگاه اتوبوس فرسوده را با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال بازسازی و به چرخه حمل و نقل شهر اضافه نماییم که این مهم درسالروز ولادت حضرت امام علی(ع) رقم خورد.
شهردار شاهین شهر همچنین اظهار داشت: قرارداد ۳۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز برای بازسازی منعقد شده که ان شاءالله در سال آینده به ناوگان حمل و نقل اضافه می گردد.
شایان ذکر است در مراسم جشن گلریزان احمدرضا پری تبار شهردار شاهین شهر، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از سوی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر به انجمن حمایت از بیماران خاص مهر هدیه نمود. در این جشن که با اجرای برنامه های متنوع از جمله ورزش زورخانه ای ، تقلید صدا و موسیقی اصیل ایرانی همراه بود با کمک و حمایت خیرین مبلغی حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال جمع شد تا بتواند گوشه ای از هزینه های سنگین درمان کودکان مبتلا به سرطان شهرستان را پوشش دهد.
لازم به ذکر است جشن گلریزان به همت شهرداری ، شورای اسلامی و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و انجمن خیرین حمایت از بیماران خاص مهر شاهین شهر در تالار شیخ بهایی برگزار شد.
ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *