اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

جلسه مشترک ستاد سفر ، مدیریت کرونا و مدیریت بحران شهرداری شاهین شهر تشکیل شد

در راستای جلوگیری از شیوع بیش از پیش ویروس کرونا جلسات ستاد سفر ، مدیریت کرونا و مدیریت بحران شهرداری شاهین شهر به صورت مشترک با حضور شهردار شاهین شهر برگزار گردید.

احمدرضا پری تبار شهردار شاهین شهر در این جلسه ضمن تبریک اعیاد رجب گفت: پس از گذشت یک سال از انتشار ویروس کرونا و تبعات متعدد آن ولی متأسفانه همچنان این ویروس در حال گسترش است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری شاهین شهر در طول این مدت و هم اکنون خدمات و تلاش های شبانه روز و مستمری برای مدیریت ویروس کرونا انجام داده از شهروندان عزیز خواست همچنان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمایند.

درخواست آماده باش شهردار از مدیران و کارکنان شهرداری جهت نوروز ۱۴۰۰

پری تبار به سفرهای نوروزی اشاره نمود و اظهار داشت: علی رغم اینکه نوروز سال ۱۴۰۰ نیز تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته و سفرهای نوروزی و دید و بازدیدها را با اختلال مواجه نموده ولی شهرداری شاهین شهر سعی نموده فعالیت هایی از قبیل گل کاری یکصد هزار بوته گل در نقاط مختلف شهر، رنگ آمیزی جداول و نصب المان های نوروزی را در روزهای پایانی سال انجام دهد تا فضای شادی و نشاط در شهر طنین انداز شود.

وی از مدیران و کارکنان شهرداری خواست ضمن آماده باش کامل در شبانه روز، از حفظ زیبایی و نظافت شهر در ایام نوروز لحظه ای غفلت ننمایند تا شهروندان با خاطره خوش این ایام را سپری نمایند.

حیدرصادق گلی معاون حوزه اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر نیز در ابتدای این جلسه گزارشی از مصوبات و اقدامات جلسات گذشته ارائه نمود.

گفتنی است اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرها و پیشنهادهای خود پرداختند.

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
جدیدترین اخبار شاهین شهر و میمه
اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

۹۹/۱۲/۱۸ – هجدهم اسفندماه نود و نه

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *