اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دانش آموز شاهین شهری رتبه نخست جشنواره تولید محتوای الکترونیکی

مینا حیدری، دانش آموز پایه دوازدهم رشته کامپیوتر هنرستان حضرت مریم شاهین شهر با تولید محتوای الکترونیکی کتاب هویت اجتماعی سال دوازدهم موفق به کسب رتبه نخست جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در بخش دانش آموزان شده است.

مینا حیدری، دانش آموز پایه دوازدهم رشته کامپیوتر هنرستان حضرت مریم شاهین شهر و نفر نخست جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در بخش دانش آموزان در گفت و گو با پانا اظهار کرد: با یکی از معلمین تخصصی به نام خانم کاربخش تصمیم گرفتیم محتوای زیبا و راحت به صورت الکترونیکی برای دانش آموزان و معلمین بسازیم که با استفاده از برنامه استوری لاین و دیگر برنامه ها این کار را آغاز کردیم.

تدریس همراه با آزمون

دانش آموز پایه دوازدهم رشته کامپیوتر هنرستان حضرت مریم شاهین شهر افزود: کتاب هویت اجتماعی سال دوازدهم که از نظر دانش آموزان خشک و سخت است را در بستری زیبا و راحت پیاده کردیم که در آن ۵ فصل قرار داده شد و در پایان هر فصل یک آزمون با نمونه سوال در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. ضمن اینکه تعدادی نمونه سوال نیز در دسترس معلمان قرار داده شد و در انتها نیز یک آزمون کلی برای دانش آموز و معلم در نظر گرفتیم.

استفاده همزمان دانش آموز و معلم به صورت آنلاین

حیدری خاطرنشان کرد: از محاسن این محتوا می‌توان به استفاده همزمان دانش آموز و معلم به صورت آنلاین از آن اشاره کرد، یعنی دانش‌آموز و معلم می توانند کتاب را در بخش کتاب الکترونیکی باز کنند و به مطالعه بپردازند.

هدف ما این بود تا کار کردن با این پروژه برای معلم و دانش آموز راحت باشد

نفر نخست جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در بخش دانش آموزان تاکید کرد: هدف ما این بود تا کار کردن با این پروژه برای معلم و دانش آموز راحت باشد و سعی کردیم بستری روان برای یادگیری این درس فراهم کنیم. این پروژه مطمئناً یادگیری را برای دانش‌آموزان و تدریس را برای معلمین راحت می کند و باید از همکاری خانم کاربخش و کادر مدرسه حضرت مریم تشکر کنم، ضمن اینکه باید تشکر ویژه از پدر و مادرم داشته باشم که در این راه باعث دلگرمی من بودند.

رسانه شاهین شهری ضمن تبریک به ایشان و خانواده محترم و همچنین درود بر کادر هنرستان حضرت مریم شاهین شهر، برای این دانش آموز کوشا ، خلاق و افتخارآفرین آرزوی سعادت و سلامت و دستیابی به مدارج بالای علمی را دارد.

 


منبع خبر: پایگاه خبری پانا

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ – نهم دی ماه یکهزار و سیصد و نود و نه خورشیدی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه علم و دانش

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید
http://instagram.com/shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *