اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور

کارنامه نتایج بررسی مدارک متقاضیان شرکت کننده در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از استانداری اصفهان ، پیرو اطلاعیه منتشر شده در تاریخ ۹۹/۱۱/۱۱، به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (در تاریخ های ۱۱و۹۹/۱۰/۱۲) می‌رساند که کارنامه نتایج بررسی مدارک متقاضیان از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

لذا متقاضیان هریک از دستگاه‌های اجرایی، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان برای شرکت در مرحله مصاحبه به هر یک از دستگاه‌های اجرایی می‌باشند، موظفند برای اقدامات بعدی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه مورد نظر به شرح جدول ذیل مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام نمایند.

یادآوری های مهم:

۱) عدم مراجعه متقاضی در مهلت تعیین شده براساس اطلاعیه اعلام شده توسط دستگاه اجرائی، برای شرکت در مرحله مصاحبه به منزله انصراف از سایر مراحل استخدام تلقی می‌گردد.

۲) پس از شرکت در مرحله مصاحبه استخدامی از بین متقاضیان واجد شرایط برای طی سایر مراحل استخدامی به هریک از دستگاه های اجرایی معرفی خواهند شد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *