اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برگزاری رزمایش مشترک مدافعان سلامت در شاهین شهر

در راستای هشدار مجدد موج چهارم ویروس کرونا و لزوم رعایت بیش از پیش شهروندان عزیز، فرمانداری شهرستان شاهین شهرومیمه، شهرداری شاهین شهر،شبکه بهداشت و درمان ، جمعیت هلال احمر، ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهرومیمه مانور مشترک مدافعان سلامت برگزار نمودند.

حیدرصادق گلی معاون حوزه اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر و رئیس ستاد مدیریت ویروس کرونای شهرداری با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این رزمایش، تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع سلامت و هشدار به شهروندان که پروتکل‌های بهداشتی را همانند گذشته تا رسیدن به یک درمان قطعی رعایت نمایند.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از گذشت یک سال از انتشار ویروس کرونا،خطر این ویروس همچنان در کمین جان افراد است از شهروندان فهیم خواست طرح در خانه بمانیم را جدی گرفته و از ترددهای غیر ضرور خودداری نمایند.

صادق گلی با بیان اینکه کادر درمان و نیروهای خدمات رسان شهرداری شاهین شهر به صورت شبانه روز در حال انجام وظیفه برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا هستند اظهار داشت: نتیجه تلاشهای این عزیزان صرفا” با همیاری و همکاری شهروندان ارجمند و رعایت شیوه نامه های بهداشتی ثمر بخش خواهد بود.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *