اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

افزایش بیست هکتاری فضای سبز شاهین شهر در سال ۱۳۹۹

اضافه شدن بیست هکتار به فضای سبز شاهین شهر در سال گذشته، گامی نوین در توسعه فضای سبز شهری است.

احمدرضا پری تبار شهردار شاهین شهر در بازدیدی از فضاهای سبز شهری شاهین شهر در سطح شهر گفت : فضاهای سبز از یکسو موجب بهبود وضعیت زیست محیطی شهرها و از سوی دیگر شرایط مناسبی را برای گذران اوقات فراغت شهروندان فراهم می‌سازد.

وی در ادامه اظهار داشت: علی‌رغم اینکه شاهین شهر در اقلیم نسبتاً خشک قرار دارد و خشکسالی‌ های مستمر نیز شرایط را بحرانی نموده ولی با عنایات خداوند متعال و تلاش و همت مجموعه سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری در سال گذشته حدود بیست هکتار به فضای سبز شهر اضافه گردید که این مهم سرانه فضای سبز برای هرشهروند را به ۲۱ متر مربع ( بالاتر از استاندارد جهانی ) رسانده است.

پری تبار ضمن تأکید بر اهمیت افزایش روحیه و نشاط شهروندان و نیز امکانات رفاهی و خدماتی در بوستان ها، از تلاش های شبانه‌روزی رئیس،کارکنان و باغبانان خدوم سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری در راستای حفظ و توسعه بیش از پیش فضای سبز شهر تشکر نمود.

شهردار شاهین شهر همچنین به انتشار سریع ویروس کرونا اشاره نمود و از شهروندان خواست برای حفظ سلامتی و جان خود و دیگران تا مهار این ویروس منحوس از فضاهای سبز استفاده ننمایند.

علی عرب رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در فضای سبز شهر گفت: با تأکید جناب پری تبار شهردار شاهین شهر و وظیفه ذاتی سازمان، توسعه و نگهداری فضای سبز در تمام نقاط شهر در حال انجام است.


منبع خبر: روابط عمومی شهرداری شاهین شهر

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ – پنجم اردیبهشت ماه یکهزار و چهارصد خورشیدی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه اجتماعی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:
http://instagram.com/shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *