اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

گرامیداشت روز زمین پاک توسط شهردار و مدیران شهرداری

باحضور شهردار، معاونان، رؤسای سازمان‌های تابعه و جمعی از مدیران شهرداری شاهین شهر، روز زمین پاک گرامی داشته شد

شهردار شاهین شهر: باید تلاش نماییم با گسترش فضای سبز بیشتر در سطح شهر معضل آلودگی هوا را کاهش دهیم که خوشبختانه در همین راستا به همت کارکنان و باغبانان شهرداری شاهین شهر ،فضای سبز شهر به ۳۶۰ هکتار رسیده و سرانه فضای سبز هر شهروند را به ۲۱ متر مربع( بالاتر از استاندارد جهانی) شده است.

در پایان ،حضار در یک حرکت نمادین زباله های فضای سبز بوستان انقلاب را جمع آوری نمودند.

احمدرضا پری تبار شهردار شاهین شهر در این مراسم گفت: خداوند، زمین را برای انسان‌ها ، پاک آفرید تا بتوانیم از این موهبت خدادادی و طبیعی بهترین بهره را ببریم.

وی در ادامه افزود: در احکام دین مبین اسلام، خاک جزء مطهرات و پاک کننده‌هاست و زمین پاک باید آرزوی همه ما باشد، در این راستا باید فرهنگ‌سازی نمود و نسل‌های آینده را برای داشتن زمینی پاک آموزش داده و از آن حراست کنیم.

شهردار شاهین شهر تأکید کرد: تأمین زندگی نسل‌های آینده به حفاظت از منابع طبیعی و داشتن زمین پاک است، پس همه با هم در راستای حفاظت از محیط زیست، زمین را پاک نگه داریم.

کاهش معضل آلودگی هوا در سطح شهر با گسترش فضای سبز بیشتر

پری تبار با اظهار تأسف از احاطه شاهین شهر توسط صنایع آلاینده گفت: باید تلاش نماییم با گسترش فضای سبز بیشتر در سطح شهر معضل آلودگی هوا را کاهش دهیم که خوشبختانه در همین راستا به همت کارکنان و باغبانان شهرداری شاهین شهر ،فضای سبز شهر به ۳۶۰ هکتار رسیده و سرانه فضای سبز هر شهروند را به ۲۱ متر مربع( بالاتر از استاندارد جهانی) شده است.

وی از زحمات و تلاش های شبانه روزی پاکبانان و باغبانان زحمتکش شهرداری شاهین شهر تشکر نمود.

گفتنی است در پایان ،حضار در یک حرکت نمادین زباله های فضای سبز بوستان انقلاب را جمع آوری نمودند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *