اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برگزاری شورای آموزش و پرورش شهرستان در آستانه روز و هفته مقام معلم به ریاست فرماندار

از سه نفر از فرهنگیان شهرستان که در جشنواره استانی تولید محتوا ویژه درس تربیت بدنی در فضای مجازی ، فیلم و انیمیشن، پوستر با موضوعات حرکات اصلاحی و تغذیه حائز رتبه برتر استانی شده بودند با حضور فرماندار و امام جمعه شاهین شهر تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان؛ اسفندیار تاجمیری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با تبریک ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و آرزوی بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان و تبریک پیشاپیش هفته بزرگداشت مقام معلم از تلاشها و مساعی ارزشمند جامعه فرهنگی به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر نمودند و با اشاره به وضعیت بحرانی شیوع بیماری کرونا افزود: تلاشهای زیادی جهت مدیریت این بیماری در پیک چهارم صورت گرفته که شایسته است از زحمات کادر بهداشت و درمان و همچنین مردم عزیز در رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر و تشکر نمایم.
رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان با اشاره به مسوولیت شرعی و حاکمیتی خود در صیانت از سلامت شهروندان گفت: همه ما مسولین و ارکان تاثیرگذار می بایست برابر مصوبات ستاد ملی کرونا و الزامات طرح هوشمند نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی اقدام نماییم و در این میان نقش فرهنگیان و دانش آموزان و رابطین سلامت حائز اهمیت است.

تاجمیری ظرفیت آموزش و پرورش را جهت آگاه سازی و فرهنگ سازی جامعه از مخاطرات بیماری کرونا قابل توجه دانستند و بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم جهت مدیریت این بیماری در پیک چهارم تاکید کردند.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان با اشاره به نزدیکی انتخابات خطیر ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخابات را فصل مهمی از حیات نظام جمهوری اسلامی ایران و نماد جمهوریت این نظام دانستند و اظهار داشت: برگزاری بیش از ۲۰ دوره انتخابات در طول سالهای متمادی نشان می‌دهد علیرغم ادعای برخی از کشورها بیشترین درصد مشارکت مردمی در ارکان تصمیم گیری مربوط به ایران اسلامی است و این مهم نباید به هیچ وجه با کاهش مشارکت تضعیف شود چرا که  مشارکت مردمی در کنار قدرت دفاعی از مولفه های اقتداد کشور است.

فرماندار شهرستان در ادامه افزود: نباید نهاد انتخابات تضعیف شود و لوازم مردم سالاری و بستر حضور و مشارکت مردم در عرصه می بایست با نگاه قانونی و مثبت فراهم شود.

رییس شورای  آموزش و پرورش شهرستان از جامعه فرهنگی شهرستان و دانش آموزان درخواست نمود زمینه ایجاد شور انتخاباتی را فراهم نمایند.

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر از اخذ مجوز مدرسه شاهد در شهرستان خبر داد و گفت: این مدرسه در سال تحصیلی جدید راه اندازی می شود.

اهمیت اوقات فراغت، برنامه ریزی برگزاری انتخابات حضوری پایه های نهم و دوازدهم و بزرگداشت روز معلم از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین از سه نفر از فرهنگیان شهرستان که در جشنواره استانی تولید محتوا ویژه درس تربیت بدنی در فضای مجازی ، فیلم و انیمیشن، پوستر با موضوعات حرکات اصلاحی و تغذیه حائز رتبه برتر استانی شده بودند با حضور فرماندار و امام جمعه شاهین شهر تقدیر شد.


 

منبع خبر: روابط عمومی فرمانداری شاهین شهر

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ – هفتم اردیبهشت ماه یکهزار و چهارصد خورشیدی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه علم و دانش

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:
http://instagram.com/shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *