اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

چالش دلاوران شیردل با حضور ورزشکاران و مخاطبانی از داخل و خارج کشور

به گزارش رسانه شاهین شهری به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر، دومین چالش ورزشخانه ذوالفقار شاهین شهر در فضای مجازی با عنوان چالش دلاوران شیردل با موضوع اجرای صحیح حرکت میل شلاقی با حضور و استقبال ورزشکاران و مخاطبانی از داخل و خارج کشور همراه شد .

سعید رحیمی مدیر ورزشخانه ذوالفقار با اعلام این خبر گفت: در این برنامه که بعد از چالش پهلوانان پوریانشان دومین چالش مجازی ورزشخانه بود بیش از ۱۳۰ ویدئو از ورزشکاران داخل و خارج کشور برای ما ارسال شد که با بررسی های انجام شده ، ۱۱۰ ویدئو به مرحله انتشار و داوری مخاطبان راه یافت . وی در ادامه با اشاره به اینکه این چالش برای اولین بار در سطح کشور برگزار می شود عنوان کرد: نکته حائز اهمیت این چالش حضور ۶ قهرمان کشوری زورخانه و ورزشکارانی از کشورهای کانادا ، چین و مکزیک و ۲۸ استان کشورمان بود .

در چالش دلاوران شیردل ۲۱ ورزشکار به عنوان نفرات برتر و ۱ نفر به عنوان ورزشکار با اخلاق انتخاب شدند که جوایزی از طرف سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر به ایشان اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است ورزشخانه ذوالفقار علاوه بر ۲ چالشی که تاکنون در فضای مجازی برگزار نموده ، طی ۱۵ ماه گذشته با تولید محتواهای مختلف در زمینه گسترش فرهنگ پهلوانی از جمله معرفی قهرمانان ورزش پهلوانی ، معرفی زورخانه های کشور ، آموزش ورزش پهلوانی و زورخانه ای و انجام ورزش در خانه به صورت پخش زنده با حضور مرشد و ورزشکار با توجه به شرایط و تعطیلی زورخانه ها در ایام شیوع ویروس کرونا فعالیت نموده است.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *