اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

زنده گیری ۱۵۰۰ قلاده سگ توسط شهرداری شاهین شهر

زنده گیری بیش از ۱۵۰۰ قلاده سگ بلاصاحب از سال ۱۳۹۵ تاکنون توسط شهرداری شاهین شهر

به گزارش رسانه خبری شاهین شهری به نقل از روابط عمومی شهرداری شاهین شهر؛ احمدرضا پری تبار شهردار شاهین شهر گفت: در راستای دستورالعمل جمع آوری سگ های بلاصاحب ، شهرداری شاهین شهر از سال ۱۳۹۵ مبادرت به احداث مکانی در خارج از شهر به مساحت ۵۰۰ متر مربع برای نگهداری سگ های بلاصاحب نمود.

وی در ادامه بیان کرد که از آن زمان تاکنون بیش از ۱۵۰۰ قلاده سگ بلاصاحب توسط حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری با تلاش فراوان زنده گیری و در آن محل خاص نگهداری می گردد.

پری تبار همچنین گفت: با توجه به اینکه تعداد قلاده های سگ رو به افزایش است و این مکان جوابگوی نگهداری از آنها نیست مقرر گردیده زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهین شهرومیمه به این امر اختصاص یابد که پس از تحویل زمین حداکثر ظرف یک ماه این مکان برای نگهداری قلاده های بیشتر توسط شهرداری شاهین شهر آماده می گردد.

پری تبار خاطر نشان نمود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹ قلاده دیگر توسط حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر زنده گیری و گزارش آن به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

شهردار شاهین شهر تصریح نمود: امروزه توجه به بهداشت شهری، سلامت شهروندان و محیط زیست، جمع آوری حیوانات بلاصاحب را امری ضروری و اجتناب ناپذیر کرده و این مهم در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد.


منبع خبر: روابط عمومی شهرداری شاهین شهر

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ – نهم اردیبهشت ماه یکهزار و چهارصد خورشیدی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه اجتماعی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:
http://instagram.com/shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *