اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بازدید استاندار اصفهان از مترو شاهین شهر اصفهان

پیشرفت قابل قبول متروی شاهین شهر اصفهان با پیگیری، تلاش مستمر و توان مدیریتی فرماندار شهرستان، شهردار و شورای اسلامی شاهین شهر

استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار شهرستان شاهین شهرومیمه، جمعی از مدیران کل ادارات استان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شاهین شهر و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری از پروژه عظیم متروی شاهین شهر اصفهان بازدید به عمل آوردند.عباس رضایی استاندار اصفهان در این بازدید ضمن عرض خدا قوت به همه دست اندرکاران پروژه متروی شاهین شهر اصفهان گفت: یکی از پروژه های مورد علاقه بنده که برای رفاه و آسایش مردم بزرگوار شاهین شهر و بخشی از مردم شریف اصفهان که قصد رفت و آمد دارند، مهم و اساسی است، راه اندازی پروژه متروی شاهین شهر اصفهان می‌باشد.


وی در ادامه افزود: با توجه به آلودگی هوا در محیط جغرافیایی شاهین شهر، باید با تلاش یکدیگر این معظل را مرتفع نماییم که راه‌اندازی پروژه متری شاهین شهر اصفهان در این راستا گامی عظیم برای حل مشکل ذکر شده است.

رضایی به برخی از مشکلات و ناهماهنگی ها در روند احداث پروژه متروی شاهین شهر اصفهان اشاره نمود و خاطر نشان ساخت: اگر مسؤولیت و رسالتمان هماهنگی ، همدلی و هم زبانی باشد می‌توان این قضایا را مدیریت و برطرف نمود.

استاندار اصفهان به پیشرفت قابل قبول پروژه مترو اشاره نمود و گفت: خوشبختانه هرموقع که از پروژه بازدید می‌نماییم مسأله نگران کننده وجود ندارد چراکه با پیگیری ، تلاش مستمر و توان مدیریتی فرماندار شهرستان، شهردار و شورای اسلامی شاهین شهر خیلی از مسائل حل و فصل یا در حال انجام است.

وی با تشکر از زحمات همه دست اندرکاران پروژه متروی شاهین شهر اصفهان تصریح نمود: ان‌شاء الله با تلاش و همت همه مسئولان مربوطه شاهد راه‌اندازی این پروژه تأثیرگذار باشیم تا آنرا تقدیم مردم بزرگوار ، فهیم و متدین شاهین شهر و اصفهان نماییم.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، شهردار و‌ رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز هرکدام در ابتدای این بازدید ضمن ارائه گزارش روند احداث پروژه متروی شاهین شهر اصفهان از همیاری‌ها و مساعدت‌های استاندار اصفهان در پیشبرد این پروژه تشکر نمودند.

همچنین در جریان بازدید از پروژه متروی شاهین شهر اصفهان برخی از مشکلات مطرح شده با حضور استاندار اصفهان حل و فصل گردید.

 

روابط عمومی فرمانداری شاهین شهر و میمه

روابط عمومی شهرداری شاهین شهر


 

منبع خبر: روابط عمومی فرمانداری شاهین شهر – روابط عمومی شهرداری شاهین شهر

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ – بیست و هفتم اردیبهشت ماه یکهزار و چهارصد خورشیدی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه حوادث و انتظامی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:
http://instagram.com/shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *