اخبار ویژه

زمان بندی قطعی برق و خاموشی های احتمالی برق در شاهین شهر و میمه و سایر شهرستان‌های استان اصفهان

هم استانی های عزیز در استان اصفهان ( همشهریان عزیز شهرستان شاهین شهر و میمه) با توجه به خاموشی های زمانبندی شده اخیر شرکت توزیع برق، رسانه شاهین شهری جهت سهولت دسترسی شهروندان به برنامه زمانبندی خاموشی‌های تمامی شهرهای اصفهان، رابط (برنامه) کاربرپسندانه و کاربر محور زیر را در اختیار شما کاربران گرامی وب سایت شاهین شهری قرار می‌دهد.

در ابتدای ،در صورتی که متمایل به استفاده از امکانات خاص وب سایت و دریافت رایگان اطلاع‌رسانی‌های شهرستان شاهین شهر و میمه از طریق پیامک هستید از طریق قسمت زیر ؛ شماره همراه خود را (بدون صفر اول) وارد نمایید (صفحه کلید در حالت لاتین باشد) و پس از دریافت پیامک کد تائید بر روی شماره مورد نظر، کد تائید را در محل مربوطه وارد کرده و در انتها جهت تکمیل درخواست دکمه ثبت کد تایید را لمس کنید.

(در صورتی که لینک عضویت به شما نشان داده نمی شود : به این معناست که شما سابقا عضو شده و در حال حاضر با عضویت خود به وب سایت مراجعه کرده‌اید. جهت عضویت با شماره جدید ابتدا بایست از از کاربری فعلی خود با کلیک بر روی حساب کاربری در بالا یا نوار کناری وب سایت به طور موقت خارج شوید و سپس با شماره جدید بر روی درخواست عضویت کلیک کنید)

دقت داشته باشید، در حال حاضر مشاهده خاموشی‌ها فقط از طریق نقشه و برنامه فعال روی آن امکان پذیر است.

در وب سایت شاهین شهری با استفاده از نقشه می‌توانید به پنج روش زیر زمان بندی خاموشی ها را مشاهده کنید:

۱- جستجو و مشاهده خاموشی ها با مکان یابی روی نقشه

آدرس تصویری محل مورد نظر را بر روی نقشه با اسکرول کردن پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید. پس از مشاهده منطقه مورد نظر روی آن کلیک کنید و در ابرک ظاهر شده، روی عبارت مشاهده خاموشی‌ها مجدداً کلیک کرده و زمان بندی‌های احتمالی خاموشی را مشاهده کنید. 

۲- دریافت اطلاعات زمان بندی خاموشی ها (قطع ) برق بر اساس موقعیت مکانی فعلی

بدین منظور  ابتدا بایست اطمینان حاصل کنید که GPS دستگاه شما روشن است و سپس بر روی آیکون موقعیت نما شکل زیر در قسمت پایین نقشه کلیک کنید. پس از مشاهده و اطمینان از منطقه مورد نظر خود، روی آن کلیک کنید و در ابرک ظاهر شده، روی عبارت مشاهده خاموشی‌ها مجدداً کلیک کرده و زمان بندی‌های احتمالی خاموشی را مشاهده کنید

۳- انتخاب شهرستان و مشاهده زمان بندی خاموشی ها (قطع ) برق

نام شهر خود را از لیست بالای نقشه انتخاب و سپس بر روی آن کلیک کنید. در این حالت که جستجو با نام شهرستان است بایست پس از مشاهده زمانبندی و برنامه‌ریزی خاموشی؛ در صورتی که قصد مشاهده زمان بندی مربوطه به فقط یک منطقه خاص را دارید، در قسمت جستجوی برنامه قطعی محل خود را تایپ و سپس جستجو کرده و  و زمان بندی‌های احتمالی را مشاهده کنید.

۴- وارد کردن شناسه قبض محل مورد نظر در محل مربوطه

از طریق وارد کردن شناسه قبض در محل مربوطه درقسمت بالای نقشه مکان مربوطه را بیابید و ببینید. پس از مشاهده منطقه مورد نظر در ابرک ظاهر شده، روی عبارت مشاهده خاموشی‌ها کلیک کرده و زمان بندی‌های احتمالی خاموشی را مشاهده کنید. 

۵- دریافت تقویم خاموشی ها به صورت فایل

در روش پنجم جستجو می توانید جدول خاموشی‌ها را در یکی از قالب‌های های PDF (پی دی اف) یا EXCEL (اکسل) دانلود کرده و به صورت آفلاین خاموشی های برنامه ریزی شده را مشاهده نمایید. بدین منظور بر روی آیکون زیر کلیک و سپس فرمت فایل را انتخاب و دانلود نمایید.

خاموشی های مربوط به روزهای آینده، پس از اطلاع رسانی شرکت توزیع برق در همین رابط کاربری، بروزرسانی خواهد شد.


تــوجــه!  تمامی خاموشی های اعلام شده احتمالی خواهد بود و قطعی نمی‌باشند. تــوجــه! 

لطفاً برای استفاده بهتر از نقشه و برنامه، به تعاریف و مفاهیم  اصطلاحات دقت لازم را داشته باشید.

تعریف اصطلاحات نقشه:

خاموشی های جاری : در حال حاضر بدلیل زمان بندی قبلی یا بدلیل اختلالات شبکه توزیع یا حوادث برق، این نوع خاموشی ممکن است وجود داشته باشد.

تقویم خاموشی: خاموشی‌های برنامه ریزی شده که در روزهای آینده ممکن است اتفاق بیافتد. این تقویم خاموشی معمولا در بازه زمانی تعداد روزهای بیشتری

خاموشی های برنامه ریزی شده: این خاموشی ها با احتمال بیشتری نسبت به خاموشی های برنامه ریزی شده در یکی دو روز آینده اتفاق خواهد افتاد.

برنامه و نقشه خاموشی‌های زمان بندی شده برق در شهرستان های استان اصفهان

لطفاً چندثانیه صبرکنید!
بروزرسانی پایگاه اطلاعات خاموشی برقحدود ۲ تا ۵ ثانیه (بسته به سرعت اینترنت) زمان می‌برد، پس از بارگذاری کامل برنامه در مرورگر شما، بلافاصله نقشه خاموشی‌ها جهت انتخاب و جستجو به شما نمایش داده خواهد شد.

در صورتی که پیام عدم ارتباط با سرور را مشاهده کردید، این امر به علت به روزرسانی سرور یا ترافیک بیش از انداره استفاده از آن توسط کاربران است. در این حالت پس از مشاهده  بر روی متن تلاش مجدد کلیک کنید و منتظر بمانید تا نقشه و برنامه بارگزاری شود.

توجه:نظرات خود در خصوص رضایت یا عدم رضایت از رعایت دقیق این زمان‌بندی اعلام شده توسط شرکت محترم توزیع برق استان و سایر مشکلات ایجاد شده برای خود و دیگران را در زیر این مطلب کامنت نمایید (نظر بدهید). نظرات بر حسب لزوم و اولویت به شرکت توزیع برق مربوطه انعکاس داده خواهد شد.

جهت انتشار این برنامه لینک برنامه را از قسمت ” این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید ” که در انتهای همین صفحه موجود است مراجعه کنید.

تصویر محل ارسال لینک / رسانه شاهین شهری
برای ارسال لینک این صفحه به قسمت پایین همین صفحه، مشابه با این تصویر مراجعه کنید.

 


پیام شرکت توزیع برق استان اصفهان

هم استانی گرامی

با هدف جلوگیری از خاموشی های گسترده و بی‌برنامه مشترکین، شرکت توزیع برق استان اصفهان نیازمند همکاری شما جهت بهینه نمودن مصارف سرمایشی و روشنایی در ماه های گرم پیش رو و توجه به مدیریت و کنترل پیک بار که معمولا همزمان با اوج مصرف انرژی کشور رخ می دهد، می‌باشد.

همچنین با توجه به گرمای زودرس و بالا رفتن مصارف انرژی نسبت به سالهای قبل و کمبود منابع آبی در کشور ، شرکت توزیع برق استان اصفهان از اعمال برنامه‌های خاموشی در روزهای آینده ناگزیر می‌باشد .

در این خصوص و با رسالت اطلاع رسانی جهت پیش بینی موارد مرتبط با خاموشی ها جهت به حداقل رساندن مشکلات محتمل مشترکین برنامه های خاموشی دوره‌ای در همین آدرس به اطلاع ایشان خواهد رسید.

با تشکر

روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان

۱۴۰۰/۰۲/۳۱ پایگاه خبری شاهین شهری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

خاموشی برق شهرستان شاهین شهر و میمه – خاموشی برق شهرستان اردستان – خاموشی برق شهرستان آران و بیدگل – خاموشی برق شهرستان سمیرم – خاموشی برق شهرستان شهرضا – خاموشی برق شهرستان لنجان – خاموشی برق شهرستان گلپایگان – خاموشی برق شهرستان کاشان – خاموشی برق شهرستان نطنز – خاموشی برق شهرستان برخوار و دولت آباد – خاموشی برق شهرستان مبارکه – خاموشی برق شهرستان فریدن – خاموشی برق شهرستان فریدون شهر – خاموشی برق شهرستان فلاورجان – خاموشی برق شهرستان خمینی شهر – خاموشی برق شهرستان تیران – خاموشی برق شهرستان بوئین و میاندشت – خاموشی برق شهرستان دهاقان – خاموشی برق شهرستان خوانسار – خاموشی برق شهرستان خور – خاموشی برق شهرستان چادگان – خاموشی برق شهرستان تیران

ارسال مطلب به دیگران :

۳۸ دیدگاه‌ها

  1. سلام تورو خدا جدول زمانبندی رو درست اعلام کنید ما بیمار قلبی داریم حداقل یه فکری بحالش کنیم تایمی که برق نیست چقد گوشی بدست باشیم و سرچ کنیم چه ساعتی برق قطع میشه جور دیگه ای اطلاع رسانی کنید

    • پشتبانی وب سایت شاهین شهری

      سلام دوست گرامی
      ما نیز از اینکه شما علاوه بر کنترل شرایط درمانی بیمارتان ناچار به کنترل و مراقبت از شرایط محیطی حاکم بر نگهداری وی هستید، ناراحت هستیم . متاسفانه زمانبندی اعلام شده در اختیار ما نیست و تنها قادر به انعکاس گزارش موارد اعلام شده در سرور برق منطقه ای استان هستیم و کاملاً اشراف هم پیدا کرده ایم که در بسیاری از موارد مطابق زمان بندی اعلام شده، عمل نمی کنند. نظر شما را به مسولین انعکاس دادیم ولی جواب منطقی و قابل قبولی دریافت نکردیم و هرچند نبایست این تحمیل هزینه از جانب اداره برق برای همشهری های خوبمان ایجاد شود اما پیشنهاد می کنیم در صورتی که بی برقی های پی درپی برای جان بیمار شما مشکل ساز است با خرید باتری های ذخیره برق یا UPS برای موارد اضطراری از آنها استفاده کنید و انشالله بزودی این قطعی (خاموشی )های برق خاتمه یابند.
      روزتان بخیر
      واحد پشتیبانی رسانه شاهین شهری

  2. شهرک صنعتی مورچه خورت خیابان فارابی

  3. بابا دمتون گرم خیابان ما دوشنبه تو برنامه قطعی نبود برق قطع شد سه شنبه تو برنامه قطعی بودقطع نشد خدا قوت و خسته نباشید به مدیریت باید گفت

    • تیم پشتیبانی فنی

      کاربر گرامی سلام
      در خصوص قطعی ها متاسفانه طی مدت اخیر شبکه توزیع برق بسیار ناهماهنگ با جدول ارائه شده اقدام به قطع برق نموده است که علت آن بر ما نیز آشکار نیست.
      و باتوجه به آنکه تنها منبع ما برای نمایش به شما همان اطلاعات منتشر شده از اداره برق استان می باشد. چاره ای جز ارائه و نمایش و اطمینان به همان برنامه ریزی اعلام شده (که در سرور اداره برق بروز رسانی می شود) نمی باشد. همچنین در کنار تمامی موارد ذکر شده به چند نکته نیز که در ذیل نتایج نمایش داده می شود توجه داشته باشید:

      * زمانبندی برنامه ریزی شده احتمالی بوده و در صورت بهبود مصرف ، برق قطع نمی گردد.
      * در صورت عدم کنترل بهینه مصرف ، ممکن است علاوه بر برنامه ریزی اعلام شده ، برق در برخی ساعات قطع گردد.
      * در صورت بروز حادثه در شبکه برق ، احتمال قطع برق بدون برنامه ریزی نیز وجود خواهد داشت.

      امیدواریم مسولین به نحوی مدیریت کنند که هر چه زودتر پروسه این برنامه ریزی برای قطعی های مکرر و متوالی در مناطق خاتمه یابد و همشهریان و هم وطنان عزیز در این فصول گرما و وجود همزمان سایر مشکلات حاکم، از این بی برقی ها نجات پیدا کنند.
      با آرزوی بهروزی
      تیم پشتیبانی رسانه شاهین شهری

  4. سلام.برق مورچه خورت با شاهین شهره؟؟؟؟دیشب ساعت ۱۱تا ۲ برق قطع بود امروز از ۱۱ظهر تا ۳بعدازظهر قطع بود دوباره ساعت ۸ برق قطع شده .چ وضعشه؟؟؟؟؟ی آدم پیدا نمیشه جوابگو باشه ؟؟

    • سلام بله مورچه خورت در شهرستان شاهین شهر و میمه و با پست های اصلی توزیع برق کنترل می شود.

    • توی برنامه ای ک خبرمرگشون واس قطع برق دادن نوشتن روزی ۷۰ تا ۹۰ دقیقه ینی دو ساعتم ن ،ولی دیروز ۶ ساعت قطع بود .بی در و پیکرتر و بی صاحب تر از ایران جایی هست؟مرده شور خودشون و برادرای عراقیشونه ببره

    • بدشانس متولد ایران

      حقا که راست میگی خیلی کارشون خوبه تازه برای جدول زمان بندی قطع برق هم از ما میخوان که نظر بدیم جلل خالق چقدر این مسولین رو دارن بخدا فقط ناله و نفرین دنبال مسئولین رده بالاس پاینی ها هم میگن ما مامور و معذوریم

    • متولد ایران مرگ

      حقا که راست میگی خیلی کارشون خوبه تازه برای جدول زمان بندی قطع برق هم از ما میخوان که نظر بدیم جلل خالق چقدر این مسولین رو دارن بخدا فقط ناله و نفرین دنبال مسئولین رده بالاس پاینی ها هم میگن ما مامور و معذوریم

  5. ببخشید اشتباه تایپ بود ساعت ۱۲_۱۰ اما با یک ساعت تاخیر یعنی ساعت یک وصل شد

  6. سلام فردوسی زده ازساعت۱۳_۱۰ ولی ساعت یک برق وصل شد ما مغازه داریم میوه ها تاساعت یک جلوی آفتاب بود

    • سلام
      قطعا حق با شماست اما آقایون گوش شنوا ندارند، هر کس مشکل برنامه ریزی را به شخص دیگر یا مسولیتی بالاتر انتقال می دهد.

  7. برای اونایی که تشکر میکنن بگین مامورای دروازه شهرو زیاد کنن تو صف زیاد معطل نشن . جای اعتراض میان تشکر میکنن .

    • سلام کاربر محترم
      روی تشکرشان با تیم فنی وب سایت است فکر کنم. نه اداره برق که به برنامه نسبت به قطع موارد اقدام می کنه.

  8. خاک بر سرمون کنن که تازه باید بیایم برنامه بگیریم بر قطعی برقمون . ۲۰ ساله پدر مردمو در آووردن با این انرژی زهرماری هسته ای که میخوایم برق تولید کنیم باش . جای هشت مدل هشت مدل واکسن تولید کردن و واکسینه کردن مظلومان جهان برین ببینین چه غلطی دارین میکنین که برق نیست . فقط بلدین بشینین تز و تبصره برا دنیا بدین . شلوارتونو نمیتونین بکشین بالا از بس جیباشو پر کردین ، بعد میخواین دنیارم نجات بدین.

    • البته ادمین سایت ناراحت نشه . من مشکلم با باعث و بانی این شرایطه . کاری با شما ندارم . خودشون آمار میدن ۶۷% برق مصرفی تو صنعته بعد همه زورشون به ما مردمه . میگن ۶۰% منابع آبی نسبت به پارسال کم شده! بعد خودشون میگن ۷۰ درصد مصرف آب مال صنعته ، حتما همه مردم استخر دارن روزا پرش میکنن شبا خالی ، که حالا تاوانشو مردم باید بدن.

    • سلام مجدد. ما دقیقا شرایط شما را درک می کنیم چون مثل شما در این شهر و این کشور زندگی می کنیم و اتفاقا بیشتر فعالیت شرکت خدمات الکترونیک است و استفاده از برق برای این منظور حیاتی است و مجبور هستیم جهت مقابله با این شرایط بی برقی و عدم برنامه ریزی مشخص در قطع برق، سرورها را به تجهیزات هزینه بر پشتیبان گیری و تامین برق مجهز کنیم و در حقیقت جبران این ناکارآمدی مسولین مانند سایر مردم بر دوش ما هم افتاده است. امیدواریم برای این عدم برنامه ریزی مسول یا مسولان مربوطه به صورت جدی و منصفانه، حتما بازخواست گردد تا شاهد وقوع موارد اینچنینی در این وضع بحرانی کشور نباشیم.

  9. چطور پول که میخواید بگیرید خوب بلدین پیامک بدین و چندین بار هم میفرستین ! .نمیتونید نیم ساعت قبل از خاموشی پیامک بدین که مشترک فلان برق شما تا نیم ساعت دیگر به مدت یک ساعت قطع خواهد شد . این دیگه کاری داره ؟!!

    • سلام. کاملا درست میگید. هر چند نبایست این قطعی ها بوئاسطه برنامه ریزی قبلی وجود پیدا می کرد اما حالا که روال به این شکل شده است پیشنهاد خوبی است با توجه به اینکه سامانه برق شماره همراه مشترکین را بر پایه قبض هایشان دارد یکی از بهترین کارها اطلاع رسانی با پیامک به مشترکین است و پیشنهادش رو هم برای مسولین مربوطه ارسال کردیم. حداق می تواند برای مواقع برنامه ریزی شده شروع و پایان و برای موارد برنامه ریزی نشده قطع برق زمان پایان احتمالی رو اطلاع بدهند

  10. مهدی طاهریان اصفهانی

    سامانه قابل قبولی هست ممنون

    • کاربرگرامی
      با سلام
      ضمن سپاس از همراهی شما؛ خوشحالیم که موجبات رضایتمندی شما فراهم شده است.
      خرسند می شویم با پیشنهادهای سازنده خود؛ رسانه شهر را در هرچه بهتر شدن کیفیت مطالب یاری رسانید.
      با تشکر و احترام
      رسانه شاهین شهری

  11. چرا جدول زمانبندی برق اصلا نشون داده نمی شه؟؟ بعدم امروز اعلام نشده بود خیابان عطار میره پس چرا برق رفت

    • پـشـتیبـانی فنـی رسـانه

      کاربر گرامی سلام
      پیرو تذکر شما چک شد جدول نمایش داده می شد و مشکلی نداشت. اگر مورد شما لود نشدن نقشه است این نیز مربوط به قطعی سرور اداره توزیع برق است و بایست تا زمان وصل مجدد آن صبر کنید. اگر احتمالا در زمان لود شدن و اتصال به سرور اطلاعات برق با مشکل مواجه شدید در این موارد باید کمی صبر کنید یا در صورت عدم لود شدن صفحه را رفرش (بازیابی) کنید.
      در تلفن همراه با کشیدن ممتد صفحه به سمت پایین به مدت ۳ ثانیه و در نرم افزارهای رایانه با نماد مربوطه در منو مرورگر اینترنت این کار را انجام دهید.
      در خصوص قطعی ها متاسفانه طی یک ماه اخیر شبکه توزیع برق بسیار ناهماهنگ با جدول ارائه شده اعلام به قطع برق نموده است فلذا تنها منبع ما برای نمایش به شما همان اطلاعاتی است که در سرور اداره برق بروز رسانی می شود. خیابان عطار برخی قسمت های غربی ان با سمت شرقی طالقانی هماهنگ است قسمهای شرقی ان با خیابان های همجوار فرعی های انتهایی شرقی با خیابان مدرس و فلکه امیرکبیر هماهنگ است فرعی های غربی نیمه دوم با خانه های چوبی و بهداری و فرعی های ابتدایی با بلوار مام و طالقانی و در کل بهترین کار این است که هماهنگی منطقه خود با مناطق همجوار را از روی نقشه در بیاورید و متوجه بشوید که با کدام منطقه هماهنگ است و سپس با استفاده گروه مشترک منطقه خود از برنامه یا نقشه به صورت روزانه قطعی خود را جستجو و مشاهده کنید و همچنین در کنار تمامی موارد ذکر شده به چند نکته نیز که در ذیل نتایج نمایش داده می شود توجه داشته باشید:

      * زمانبندی برنامه ریزی شده احتمالی بوده و در صورت بهبود مصرف ، برق قطع نمی گردد.
      * در صورت عدم کنترل بهینه مصرف ، ممکن است علاوه بر برنامه ریزی اعلام شده ، برق در برخی ساعات قطع گردد.
      * در صورت بروز حادثه در شبکه برق ، احتمال قطع برق بدون برنامه ریزی نیز وجود خواهد داشت.

      امیدواریم مسولین به نحوی مدیریت کنند که هر چه زودتر پروسه این برنامه ریزی برای قطعی های مکرر و متوالی در مناطق خاتمه یابد و همشهریان و هم وطنان عزیز در این فصول گرما و وجود همزمان سایر مشکلات حاکم، از این بی برقی ها نجات پیدا کنند.

  12. سلام مشکل باز نشدن برنامه ونشون ندادن زمان ثطعی برق رو لطقا برطرف کنید

    • پشتیبانی فنی رسانه شاهین شهری

      سلام و درود بر شما
      کاربر محترم
      مشکل در بازخوانی نقشه خاموشی ها یا بارگذاری برنامه جستجو به صورت فرم است؟ توضیح دهید تا بررسی شود
      با آرزوی ساعاتی خوش
      پشتیبانی فنی رسانه شاهین شهری

  13. اعلام کردین شاهین شهر منطقه عطار پنج شنبه ۲۰ خرداد ساعت ۱۶ تا ۱۷ برق قطع میشه ولی الان ساعت ۱۷ و برق قطع نشده! لطفا درست اطلاع رسانی کنید، من براساس اطلاع رسانی شما برنامه ریزی کرده بودم ولی الان سردرگمم نمی دونم چه ساعتی برق قطع میشه یا اصلا قطع میشه امروز یا نه، کارم رو انجام بدم یا نه، می ترسم یهویی برق قطع بشه دستگاهم بسوزه، چرا درست اطلاع رسانی نمی کنید؟!

    • کاربر گرامی
      با سلام و روز بخیر
      خواهشمندم به موارد زیر توجه بفرمایید:
      ۱- اطلاع رسانی ها دقیقاً همان اطلاع رسانی شرکت توزیع برق استان می‌باشد و دخل و تصرفی در تغییر زمان بندی ها توسط رسانه شاهین شهری صورت نگرفته است.
      ۲- در اطلاعی رسانی هم نوشته شده است که زمان بندی قطعی (خاموشی) احتمالی می باشد، یعنی در صورتی که برای مدیریت اضطراری برق لازم باشد. برق مناطق تعیین شده،حتما قطع خواهد شد.
      ۳- تعدادی از همراهان اعلام کرده اند که بعضی مناطق عطار (خصوصا فرعی های غربی) با منطقه شرق طالقانی برقشان قطع می شود که احتمالا در تقسیم بندی منطقه ای اداره توزیع برق، فرعی های غربی عطار برقشان باسوئیچ شرق طالقانی تنظیم شده است. ( بطور کل احتمالاً سوییچ قسمت های غربی و شرقی برخی خیابان های شمالی-جنوبی به ترتیب با قسمت های شرقی و غربی خیابان شمالی – جنوبی مجاور از یک انشعاب بهره برده اند. همچنین قسمت های جنوبی و شمالی برخی خیابان های شرقی-غربی نیز به ترتیب با ناحیه مجاور جنوبی و شمالی اشان تنظیم شده اند)
      ۴- البته برحسب حادثه در شبکه توزیع برق یا کمبود در تولید و تناسب آن با میزان مصرف در برخی مناطق نیز علاوه بر جداول خاموشی زمان بندی شده برق بدون تعیین زمان قبلی نیز، قطع می شود که این موارد را هم هر چند کم هستند بایست با توجه به حساسیت خود نسبت به مصرف در نظر بگیرید.
      در هر حال از همراهی شما سپاسگذاریم و روی صحبت شما را با توجه به اینکه به تنظیم زمانبندی خاموشی اعتراض دارید با طراح جدول زمان بندی و مجری طرح (شرکت توزیع برق منطقه‌ای) می‌دانیم و امیدواریم انعکاس این موضوع توسط شهروندان در این رسانه موجبات بهبود این زمان بندی را فراهم آورد
      ۵- لذا در صورتی که علی‌رغم موارد توضیح داده شده، نسبت به نحوه اطلاع رسانی در وب سایت شاهین شهری پیشنهادی دارید، خوشحال می‌شویم با ما در میان بگذارید.
      با سپاس از حسن توجه شما.
      واحد تامین محتوای رسانه شاهین شهری

  14. خسته نباشید، برنامه قطعی رو بعد از قطعی اعلام می کنید ؟؟؟

    • سلام دوست عزیز
      تمامی برنامه های قطعی روز بعد از ساعات پایانی شب قبل در برنامه بارگذاری شده و حداکثر تا قبل از ساعت ۵ صبح روز بعد آنلاین در سایت و جستجوی گوگل قرا می گیرد. و دوستان دیگر همشهری طبق رکورد ثبت شده برنامه در حال گزارش گیری و استفاده از آن هستند. در همین راستا برنامه خاموشی های ۱۸ و ۱۹ خرداد، ساعت ۱۱:۳۵ دیشب (هفدهم خرداد) توسط تیم فنی سایت بارگزاری شده و در حال حاضر در جریان استفاده و گزارش گیری توسط کاربران آنلاین رکورد می گردد. لذا در صورتی که مشکلی برای جستجوی شما در برنامه وجود داشته است، بفرمایید تا بررسی و حل شود.
      از حسن توجه و همراهی شما بسیار سپاسگذاریم.

  15. درود بر شما. بیست.

    • کاربرگرامی
      با سلام
      ضمن سپاس از همراهی شما؛ خوشحالیم که موجبات رضایتمندی شما فراهم شده است.
      خرسند می شویم با پیشنهادهای سازنده خود رسانه شهر خود را در هرچه بهتر شدن کیفیت مطالب وب سایت یاری رسانید.
      با تشکر و احترام
      رسانه شاهین شهری

  16. سپاس عالی بود

    • کاربرگرامی

      سلام

      . ضمن سپاس از همراهی شما؛ خوشحالیم که موجبات رضایتمندی شما فراهم شده است.
      رسانه شاهین شهری

  17. سلام. خدا قوت از این همه خلاقیت.عالی بنده را از سردرگمی و حل جدول نجات دادید فقط من محل کارم شهر اصفهان است ای کاش شهر اصفهان را هم به برنامه اضافه می کردید.سپاس

    • کاربرگرامی سلام. ضمن سپاس از همراهی شما؛ خوشحالیم که موجبات رضایتمندی شما فراهم شده است. انشالله پیشنهاد شما در بروز رسانی های اینده اعمال خواهد شد. درود بر شما؛ پیروز و پاینده باشید

  18. ممنون از زحمات

    • کاربرگرامی سلام. ضمن سپاس از همراهی شما؛ خوشحالیم که موجبات رضایتمندی شما فراهم شده است. درود بر شما؛ پیروز و پاینده باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *