اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برگزاری نشست هماهنگی و توجیهی متولیان برگزاری انتخابات شوراها با نامزدهای شهرستان

به گزارش رسانه شاهین شهری به نقل از روابط عمومی و کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان شاهین شهر و میمه؛ نشست هماهنگی و توجیهی کاندیداهای شوراهای شهری با مسئولان شهرستان و متولیان برگزاری انتخابات و بخش‌های اجرایی و نظارتی در سالن شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد .

انتخابات در شاهین شهر بصورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان در این جلسه با اشاره به کلیات و اهمیت انتخابات به عنوان مظهر مردم سالاری از لزوم صیانت از اصل و وجود انتخابات و مقدمات و الزامات آن بویژه رقابت پذیری ، مشارکت جویی و شایسته گزینی اشاره و از انتخاب شوندگان خواست با رعایت اصول قانونی و اخلاقی حق انتخابات را ادا کنند.

تاجمیری با یادآوری مزیت‌ها و شاخص ‌های شهرستان به ویژه در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی و توسعه ای گفت: انتظار می‌رود عملکرد خروجی انتخابات شهرستان متناسب با این ویژگی ها و شاخصه ها باشد .

رئیس هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان با اشاره به وجود ۳۲ کرسی شهری و ۴۸ کرسی روستایی و باقی ماندن ۱۳۰ نفر کاندیدای حوزه شهری از مجموع ۲۲۴ ثبت نام کننده تاکنون گفت: ۱۲۲ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آراء پیش‌بینی شده و بیش از ۳۰۰۰ در اجرای انتخابات همکاری خواهند داشت.

فرماندار با یادآوری اقدامات روزآمد هیات اجرایی بر اساس روزشمار انتخابات و وجود تعامل لازم با هیئت نظارت از الکترونیکی برگزارشدن انتخابات شوراها در شاهین‌شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه پس از پیگیری های فراوان و حمایت ستاد انتخابات استان در وزارت کشور و هیات نظارت مرکزی انتخابات شوراها با برگزاری تمام الکترونیک در شاهین شهر موافقت و ابلاغ شد که مشغول برنامه ریزی در این خصوص هستیم.

تاجمیری در بخش دیگری از سخنان خود در جمع نامزدهای حوزه های شهری شوراها به اصول کلی حاکم بر انتخابات ۱۴۰۰ اشاره و مواردی از جمله تقویت وحدت و همبستگی ملی، تقویت آرمان‌های انقلاب اسلامی ، التزام به قانون و مقررات انتخابات، عدم ورود به مباحث حاکمیتی دارای طبقه‌بندی، عدم تحریک احساسات قومی مذهبی و تقسیمات کشوری، ممنوعیت تهدید و تخریب و وعده‌های غیر محلی را از مسائل اصول کلی دانستند و بر  رعایت آن تاکید نمودند.

فرماندار شهرستان همچنین با اشاره به وضعیت شیوع کرونا و اولویت سلامت مردم از داوطلبین خواستند دستورالعمل ۱۵ ستاد ملی کرونا در امر فعالیت و تبلیغات انتخاباتی رعایت شود و شاهد اجتماعات حداقلی با تبلیغات حداکثری در فضای مجازی و رسانه ای باشیم.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان در پایان سخنان خود به شرکت نامزدها در دوره آموزش پیش‌بینی شده توسط دانشگاه پیام نور با هماهنگی امور اجرایی انتخابات و امور شهری و شوراهای فرمانداری تاکید نمود و به نامزدهای انتخاباتی اطمینان داد اجرای انتخابات بصورت کاملا قانونی و منظم و بی طرفانه و همراه با حفظ حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان باشد.

در این جلسه امام جمعه شاهین شهر ، دادستان، فرمانده انتظامی و عضو هیات اجرایی به بیان دیدگاه‌ها و بایدها و نبایدهای انتخابات پرداختند و تبادل نظر لازم صورت گرفت.


 

منبع خبر: فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ – پنجم اردیبهشت ماه یکهزار و چهارصد خورشیدی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه سیاسی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:
http://instagram.com/shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *