اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

جلسه ماهیانه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

به گزارش رسانه شاهین شهری به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان، جلسه ماهیانه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور اعضای شورا به ریاست فرماندار تشکیل گردید.

در این جلسه در رابطه با دستور کار شورا از جمله وضعیت آمارنهضت سوادآموزی، هزینه کلاس های فوق برنامه و برگزاری کلاس های درسی حضوری برای دانش‌آموزان نیازمند توسط مراکز رشد با رعایت شرایط کرونا تصمیم‌گیری شد.

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان روز حماسه و ایثار شهرستان و مناسبت آزادسازی خرمشهر به عنوان نماد بارز ایثار مردم و دفاع ملی و میهن دوستی و نمایش اقتدار نظام در دفع تجاوز دشمن را گرامی داشتند و از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و همکاران دخیل در برنامه های بزرگداشت روز معلم و برگزاری آزمون های حضوری دانش آموزان تقدیر نمود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به راه‌اندازی سالن تجمیعی برای انجام واکسیناسیون عمومی کرونا در اجرای برنامه ملی واکسیناسیون در یکی از سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش گفت: توسعه خوبی در اجرای واکسیناسیون انجام شده و با توجه به نارنجی بودن وضعیت شهرستان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت عمومی و دستگاهی ضرورت دارد.

فرماندار در موضوع انتخابات نیز با اشاره به آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخابات و پیش‌بینی‌های لازم در هیات اجرایی بر تلاش جامعه فرهنگی و دانش آموزی برای افزایش مشارکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه شوراهای دانش‌آموزی به نوعی تمرین دمکراسی و انتخابات و مشارکت در اداره امور در مدارس است و سایر نهادهای مرتبط در این راستا تلاش نمایند و از ظرفیت خبرگزاری پانا به عنوان خبرگزاری دانش آموزی استفاده شود.

 فرماندار شهرستان با اشاره به آمار رای اولی ها در این دوره از انتخابات گفت آموزش و پرورش در این زمینه نیز برنامه ایجابی و ترغیبی داشته باشد.

وی همچنین با توجه به کمبود و اضطرار موجود در زمینه تامین آب و برق از شهروندان و رسانه‌ها خواست مراقبت و صرفه‌جویی و اطلاع‌رسانی لازم را مد نظر قرار دهند.

در این جلسه در رابطه با دستور کار شورا از جمله وضعیت آمارنهضت سوادآموزی، هزینه کلاس های فوق برنامه و برگزاری کلاس های درسی حضوری برای دانش‌آموزان نیازمند توسط مراکز رشد با رعایت شرایط کرونا تصمیم‌گیری شد.


 

منبع خبر: فرمانداری شهرستان شاهین شهرو میمه

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ – سوم اردیبهشت ماه یکهزار و چهارصد خورشیدی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه اجتماعی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:
http://instagram.com/shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *