اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نصب ۳ دستگاه پمپ شناور در ایستگاه پمپاژ آب در مورچه خورت

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری به نقل از آبفا شاهین شهر به تاریخ دهم خردادماه ۱۴۰۰؛ در ادامه عملیات تکمیل پروژه احداث ایستگاه پمپاژ مورچه خورت، سه دستگاه پمپ شناور درون کلکتور این ایستگاه نصب شد.درادامه شرحی بر روند این پروژه تاکنون را بخوانید
به گزارش روابط عمومی آبفا شاهین شهر، پس از عملیات لوله گذاری خط مکش ورانش و همچنین جاگذاری پمپ ها درون لوله جداره، عملیات مونتاژ ، تجهیز وکابل کشی اجرا شد. گفتنی است هر پمپ ۷۳ کیلو وات دارای هد ۱۷۰متر و دبی ۱۰۰ متر مکعب در ساعت است.

گزارش روند کار انجام شده در پروژه آبرسانی شهرک صنعتی و روستای مورچه خورت تا اکنون:

۲۱ فرورودین ۱۴۰۰

۲۲ کیلومتر از خط آبرسانی به شهرک صنعتی و روستای مورچه خورت اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا شاهین شهر، این طرح در دوفاز اجرا شده است که فاز اول اجرای لوله گذاری آن تا شهرک صنعتی به طول ۱۷ کیلومتر در اقطار ۳۰۰ چدن و۳۰۰ فولادی و همچنین ۵ مورد پایپ جکینگ به طول ۳۳۴ متر قطر ۵۰۰ فولادی به عمق حفاری ۳ متر اجرا شده است.
فاز دوم این طرح نیز از شهرک صنعتی تا روستای مورچه خورت به طول ۵۵۰۰ متر قطر ۱۶۰ پلی اتیلن وانجام یک مورد پایپ جکینگ به طول ۳۶ متر قطر ۲۵۰ فولادی در عمق ۳ مترانجام شده است. اخرین مرحله اجرای این طرح احداث و راه اندازی ایستگاه پمپاژ است که در مراحل تکمیلی قرار دارد.

۲۸ فروردین ۱۴۰۰

پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی و روستای مورچه خورت در فروردین ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی آبفا شاهین شهر، با هدف سرعت بخشیدن در تکمیل و احداث ساختمان و نصب تاسیسات ایستگاه پمپاژ خط آبرسانی به شهرک صنعتی و روستای مورچه خورت و همچنین بهره برداری از این پروژه در نیمه دوم فروردین سال جاری اقداماتی از قبیل حفاری و اجرای لوله ۳۰۰ میلی متر فولادی و چدن به طول ۲۰۰ متر و عملیات جوشکاری لوله و اتصالات فولادی انجام شده است.
پیگیری درخواست خرید انشعاب برق، گرفتن الحاقیه بیمه نامه جابجایی لوله ۴۰۰ آزبست و کف سازی و ساخت سکوهای بتنی در ایستگاه پمپاژ از دیگر اقدامات انجام شده با هدف بهره برداری از پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی و روستای مورچه خورت است.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

لوله گذاری فولادی از ایستگاه پمپاژ منبع ۲۰ هزار تا ایستگاه پمپاژ مورچه خورت در مدت ۴۸ ساعت اجرا شد.

این در حالی است که در گزارشی از شرکت آبفا شاهین شهر به تاریخ پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، لوله گذاری فولادی از ایستگاه پمپاژ منبع ۲۰ هزار تا ایستگاه پمپاژ مورچه خورت در مدت ۴۸ ساعت اعلام شده بود در این گزارش آبفا شاهین شهر اعلام نمود که با تلاش شبانه روزی کارکنان بخش بهره برداری وتوسعه آب منطقه و با هدف انشعاب گیری از لوله ۷۰۰ خط آبرسانی منبع ۲۰ هزار شاهین شهر و انتقال آن به ایستگاه پمپاژ مورچه خورت، عملیات حفاری، سوراخ کاری، لوله گذاری و پرسازی به طول ۱۵ متر همراه با نصب زانو واتصالات مربوط به پایان رسید.

 

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

کلکتور خروجی ایستگاه پمپاژ مورچه خورت به داخل ساختمان ایستگاه پمپاژ آب انتقال یافت.

به گزارش روابط عمومی آبفای شاهین شهر، در این عملیات لوله فولادی به طول ۱۲ متر با استفاده از بیل مکانیکی و مهارت خاص به ‌منظور اجرای لوله برگشت از ایستگاه پمپاژ به خط اصلی لوله انتقال آب شاهین شهر با قطر۷۰۰ میلیمتر، انجام شد.
همچنین در این عملیات اتصالات کلکتور خط رفت جهت نصب والوهای کنترل نیز انجام شد.

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

توسعه خط آبرسانی در بزرگراه ولیعصر شاهین شهر جهت تکمیل پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی مورچه خورت انجام شد.

در گزارش شرکت آبفا بیست و هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ توسعه خط آبرسانی در بزرگراه ولیعصر شاهین شهر جهت تکمیل پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی مورچه خورت انجام شد.
به گزارش روابط عمومی آبفا شاهین شهر، در ادامه تکمیل پروژه خط آبرسانی به شهرک صنعتی مورچه خورت عملیات لوله گذاری و عبور خط لوله ۵۰۰ فولادی برای گارد و هچنین لوله ۳۰۰ فولادی برای آبرسانی به طول ۸۰ متر از عرض بزرگراه ولیعصر شاهین شهر اجرا شد.


۱۴۰۰/۰۳/۱۰ -دهم خردادماه یکهزار و چهارصد خورشیدی / اداره آبفا شهرستان شاهین شهر و میمه

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه سیاسی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:
http://instagram.com/shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *