اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تجلیل از نویسندگان شهرستان شاهین شهر و میمه در گرامی داشت روز قلم

به مناسبت روز قلم ، در آیینی با حضور فرماندار ، امام جمعه ، شهردار ، اعضای فعلی و منتخبان شورای اسلامی شاهین شهر و دیگر مسؤولان شهرستانی ، از اهالی قلم و نویسندگان شهرستان شاهین شهر و میمه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش رسانه شاهین شهری به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ؛ همزمان با روز قلم و ۱۴ تیرماه ، آئین تجلیل از نویسندگان برگزیده شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور تاجمیری فرماندار شهرستان ، حجه الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شاهین شهر ، پری تبار شهردار شاهین شهر ، مختاری مسئول امور شهرستانهای اداره ارشاد اسلامی ، مهندسی رئیس اداره فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی و سایر مسئولان فرهنگی و اجتماعی شهرستان در محل سالن بهار نگارستان شهرداری شاهین شهر برگزار شد .

این برنامه که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و شورای هم اندیشی نویسندگان شهرستان شاهین شهر و میمه در سالن بهار نگارستان شهرداری شاهین شهر برگزار شد.

در این آیین ، ابتدا ساعت ۱۰ صبح ، نمایشگاه نمایشگاه کتاب آثار نویسندگان شهرستان در نگارخانه آفتاب نگارستان ، توسط مسئولان شهرستان ، افتتاح شد و از نمایشگاه بازدید به عمل آمد.
این نمایشگاه از ۱۴ تیرماه ۱۴۰۰ به مدت یک هفته برای بازدید علاقه مندان دایر می باشد.

در ادامه ، ویژه برنامه تجلیل از نویسندگان راس ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.

در این برنامه از ۴۴ نویسنده شهرستان با اهدای لوح و هدیه تجلیل و آثار برگزیده رونمایی شد.

فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، در ابتدا ضمن خیر مقدم به میهمانان و مسئولان شهرستان ، از زحمات و تلاش های اعضای شورای هم اندیشی نویسندگان شهرستان قدردانی کرد.

تجلیل از نویسندگان شهرستان شاهین شهر و میمه در گرامی داشت روز قلم
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد : با پیگیری و تلاش های به عمل آمده ، نویسندگان شهرستان رو به افزایش هستند و ان شاء الله با حمایت های مادی و معنوی سایر نهادهای مسئول و فرهنگی شاهد بالندگی بیشتر نویسندگان خواهیم بود.

 در این مراسم ، حجه الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شاهین شهر ، حسینی رئیس شورای هم اندیشی نویسندگان شهرستان شاهین شهر و میمه و فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

امام جمعه شاهین شهر در این مراسم ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این برنامه و گرامیداشت یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم ، به اهمیت کار نویسندگان و بزرگداشت روز قلم اشاره کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : سوگند خداوند در قرآن به نام قلم، گویاترین شاهد بر شرافت و قداست آن است، می فرماید: «ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ؛ سوگند به قلم و آنچه نویسند» در جایی که خداوند و صاحب هستی به آفریده‌ای از آفریده‌های خود قسم یاد می‌کند، بشر در چه جایگاهی می‌تواند از ارج و منزلت آن سخن براند؟

حجه الاسلام والمسلمین هاشمی در ادامه افزود : فلسفه وجودی قلم و نگاشتن، برقرای ارتباط میان مکتب‌ها، آموختن تجربه‌ها و تعالی اندیشه‌هاست؛ تأثیر قلم، ماندگارتر، تأثیرگذارتر و عمیق‌تر از هر ابزار دیگری برای پیام‌بری و پیام‌آوری است چه بسیار آثار ارباب قلمی که حتی پس از مرگشان به فرهنگ‌ها یاتمدن‌های ماندگار تبدیل شده است.

در ادامه حسینی رئیس شورای نویسندگان شهرستان ضمن قدردانی از حمایت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر و میمه ، حمایت های صورت گرفته را کافی ندانست و از مسئولین فرهنگی شهرستان خواست تا حوزه نویسندگان را با نگاه ویژه بنگرند چرا که عمیقاً با اندیشه و دانش و خلاقیت مردمان ارتباط دارد و تاثیر بسزایی در رشد و شکوفایی فرهنگی و هنری شهرها دارد.

تجلیل از نویسندگان شهرستان شاهین شهر و میمه در گرامی داشت روز قلمدر پایان این مراسم پس از رونمایی از تازه های کتاب نویسندگان شهرستان شاهین شهر و میمه ، از ۴۴ تن از نویسندگان شهرستان تجلیل شد و از تعداد ۲۳ تن از آنها به عنوان نویسنده برگزیده (تازه های کتاب) با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه – سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه فرهنگ و هنر

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.i r

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *