اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

عملیات اجرایی پناهگاه جدید برای سگ های بلاصاحب در شاهین شهر

شهردار شاهین شهر از عملیات اجرایی پناهگاه جدید برای سگ های بلاصاحب در شاهین شهر به متراژ ۱۰ هزار متر مربع در خارج از شهر خبر داد و گفت: این اقدام با قید فوریت در شورای اسلامی شاهین شهر مصوب و هم اکنون دیوار کشی آن با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

کارگروه کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان ( سگ های بدون صاحب )  در فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.

احمدرضا پری تبار شهردار شاهین شهر در این کارگروه از عملیات اجرایی پناهگاه جدید برای سگ های بلاصاحب در شاهین شهر به متراژ ۱۰ هزار متر مربع در خارج از شهر خبر داد.

وی ادامه داد: این اقدام با قید فوریت در شورای اسلامی شاهین شهر مصوب و هم اکنون دیوار کشی آن با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: برای احداث پناهگاه مذکور کارشناسی های متعددی صورت گرفته که ان شاء الله در آینده نزدیک پیمانکار پروژه تعیین و قسمتهای مختلف پناهگاه احداث خواهد شد.

پری تبار با بیان فراوانی سگ های بلاصاحب در محله های مسکن مهر،پردیس و ردانی پور اظهار داشت: برای زنده گیری سگ ها سه اکیپ فعال شده که در طول سه ماه ابتدای سال جاری ۴۲۳ قلاده سگ بلاصاحب در شهر زنده گیری و به پناهگاه منتقل شدند.

شهردار شاهین شهر به هزینه های بالای نگهداری و عقیم سازی سگ های بلاصاحب اشاره نمود و گفت: تا زمانیکه شهرداریها و دهیاری های اطراف نسبت به جمع آوری سگ های بلاصاحب اقدام ویژه ننمایند شهرداری شاهین شهر با معضل روند سریع زنده گیری سگها روبه روست.

پری تبار به عنوان دبیر کارگروه کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان (سگ های بدون صاحب) از اعضای کارگروه خواست پیشنهادها و انتقادهای خود را در اسرع وقت به دبیرخانه این کارگروه ارسال نموده تا ان شاء الله به زودی شاهد رفع معضل وجود سگ ها در همه شهرها و روستاهای شهرستان  باشیم.

مهدی خادمی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این کارگروه از اقدامات و خدمات شهرداری شاهین شهر در راستای ساماندهی هرچه بیشتر سگ های بدون صاحب تشکر نمود

وی همچنین از دیگر اعضای کارگروه خواست پیشنهادهای خود را به فرمانداری ارسال نمایند.

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ -شهرداری شاهین شهر

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.i r

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

با تدبیر دادستان و تلاش پلیس آگاهی شهرستان :
قاتل کارمند شهرداری شاهین شهر در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد | + جزئیات دستگیری قاتل رسول شهریاری

🔶 به گزارش شینا | SHINNA ؛ در پی قتل مرحوم رسول شهریاری | کارمند شهرداری شاهین شهر و مدیر اسبق کانون مداحان و ریاست بسیج هنرمندان شاهین شهر به ضرب گلوله و با سلاح گرم ، با تدابیر دادستان محترم و تلاش پلیس امنیتی و آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه قاتل وی در کمتر از ۱۲ساعت دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت و اسلحه مورد استفاده نیز ضبط گردید. 🔶 بنا بر روایت منابع آگاه در بازجویی های انجام شده از متهم تا این لحظه مشخص شده است که اختلاف خانوادگی انگیزه قاتل برای دست زدن به این جنایت بوده است. 🔶 فرآیند قضایی این پرونده در حال طی شدن است و بازپرس ویژه قتل نیز در حال رسیدگی به پرونده می باشند و نتایج بررسی‌های قضایی در صورت انتشار توسط مقامات مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *