اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دیدار اعضای شورای اسلامی با شهردار شاهین شهر به مناسبت روز شهرداری ها

به مناسبت روز شهرداری ها رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با شهردار، معاونان و مدیران دیدار نمودند.

احمدرضا پری تبار شهردار شاهین شهر در این دیدار صمیمی ضمن عرض خوش آمدگویی به اعضای حاضر گفت: خداوند را شاکریم که فرصت خدمتگذاری به شهروندان ارجمند را به ما داد تا در حد توان بتوانیم انجام وظیفه نماییم.

وی در ادامه افزود: به حمدالله با عنایات خداوند متعال و حمایت ها و مساعدتهای اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و همدلی و تلاش کارکنان شهرداری توانستیم در شرایط نامساعد اقتصادی برنامه ها و اهداف شهرداری که در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان ارجمند است را مدیریت نموده که تعطیل نشدن حتی یک پروژه عمرانی در شهر گوشه ای از ادعای ماست.

شهردار شاهین شهر تصریح نمود: ان شاء الله با همکاری یکدیگر بتوانیم از مشکلات فائق آمده و نام شاهین شهر را بیش از پیش در سطح کشور گسترش دهیم.

پری تبار همچنین از زحمات طاقت فرسای معاونان ، مدیران و کارکنان شهرداری که با وجود همه کاستی ها توانستند در خدمتگذاری هرچه بیشتر به شهروندان عزیز سربلند و سرافراز باشند، تشکر نمود.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این دیدار ضمن عرض خداقوت به شهردار و کارکنان شهرداری، روز شهرداریها را تبریک گفتند.

ایشان همچنین از همت و پشتکار شهردار و کارکنان شهرداری که در شرایط طاقت فرسای اقتصادی توانستند به صحت و سلامت عبور نمایند تشکر ویژه نمودند.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر تصریح نمودند: تلاش و همت مجموعه شهرداری در بخش های مختلف رضایت مندی کلی شهروندان را به همراه داشته و به یقین دعای همه شهروندان عزیز بدرقه همه خدمتگذاران در شهرداری شاهین شهر است.

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ شهرداری شاهین شهر

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.i r

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با اجرای طرح ضربتی پلیس ؛
۳۳ فروشنده مواد مخدر در شاهین شهر طی ۵ روز شناسایی و دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری 33 نفر فروشنده مواد افیونی و جمع آوری 96 معتاد متجاهر با اجرای طرح ضربتی برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح این شهرستان خبر داد. سرهنگ هادی کیان مهر تصریح نمود این طرح با هماهنگی مأموران واحدهای مختلف انتظامی شهرستان و با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با پدیده شوم خرده فروشی مواد افیونی و همچین فروپاشی پاتوق های مصرف مواد مخدر در سطح محلات ، پارک ها و تفرجگاه ها و در تداوم اجرای طرح آرامش طی 5 روز گذشته انجام و در بازرسی از محل اختفاء متهمان مقدار بیش از 3 کیلو انواع مواد مخدر به همراه مقادیری وجه حاصل از فروش مواد افیونی کشف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *