اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تیم بسکتبال شاهین شهر صدرنشین گروه ج لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور در شهرکرد

تیم بسکتبال آقایان شاهین شهر با پیروزی ۴ دیدار دور برگشت و کسب مجموع ۱۹ امتیاز، صدرنشین گروه ج لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور گردید و به مرحله بعدی مسابقات صعود یافت.

دور برگشت مسابقات بسکتبال گروه ج آقایان از لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور در شهرکرد به پایان رسید و تیم‌های شاهین‌شهر و پروتئین تعریف کرمانشاه با صدرنشینی در این گروه به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یافتند.

به گزارش کارگروه ورزشی رسانه شاهین شهری ، دور برگشت رقابت‌های بسکتبال گروه ج در لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور از ۱۵ تیر به میزبانی چهارمحال و بختیاری آغاز شد که با غیبت تیم‌های خانه بسکتبال نهاوند و بسکتبال سنقر در این مرحله، دیدارها بین تیم‌های پروتئین تعریف کرمانشاه، زاگرس فرخشهر، شاهین‌شهر، خانه بسکتبال نی‌ریز و آینده‌سازان ایلام ادامه یافت.

در پایان پنج روز رقابت، تیم شاهین‌شهر توانست چهار دیدار دور برگشت را با پیروزی سپری کند و در مجموع ۲ مرحله رفت و برگشت با کسب ۱۹ امتیاز صدرنشین گروه ج شود، در نتیجه این تیم به عنوان تیم نخست گروه ج به دور بعدی رقابت‌های لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور صعود کرد.

تیم پروتئین تعریف کرمانشاه نیز در مسابقات شهرکرد مقابل آینده‌سازان ایلام و خانه بسکتبال نی‌ریز پیروز شد و در برابر تیم زاگرس فرخشهر میزبان این دوره از رقابت‌ها شکست را پذیرفت.

این تیم در مجموع با هفت پیروزی و سه شکست و کسب ۱۷ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه ج، جواز حضور در رقابت‌های مرحله بعد لیگ دسته ۲ را به دست آورد.

تیم‌های زاگرس فرخشهر، خانه بسکتبال نی‌ریز و آینده‌سازان ایلام در مجموع نتایج رفت و برگشت این گروه به ترتیب با کسب ۱۶، ۱۵ و ۱۱ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

شایان ذکر است در مسابقات بسکتبال لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور،۳۲ تیم در چهار گروه با یکدیگر رقابت کردند که از هر گروه ۲ تیم به دور بعدی رقابت‌ها صعود کرد.

تیم‌های زاگرس فرخشهر و اندیشه شهرکرد، ۲ نماینده استان چهارمحال و بختیاری نیز در این دوره از رقابت‌ها با قرار گرفتن در گروه‌های ج و د به مصاف حریفان رفتند که در پایان تیم اندیشه شهرکرد توانست به عنوان تیم دوم گروه د به مرحله بعدی راه یابد.

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ فدراسیون بسکتبال ایران

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه ورزشی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *