اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

علی صالحی تبار عضو شورای اسلامی شاهین شهر
اشتباهات گذشتگان را تکرار نمی‌کنیم

علی صالحی تبار عضو دوره جدید شورای اسلامی شهر شاهین شهر اظهار داشت، تمام همت خود را به کار خواهیم بست تا مسائل و مشکلات ادوار گذشته در شورای اسلامی شاهین شهر تکرار نشود.

صالحی تبار افزود: این اتفاق را در قدم اول با انتخاب یک شهردار متخصص، متعهد، دارای روحیه جهادی و ایده نو و از همه مهم‌تر سلامت مدیریتی و با سابقه برخواهیم داشت.

در راستای ایجاد یک شهر خلاق و الکترونیک برنامه‌هایی در دستور کار قرار دارد که به محض انتخاب شهردار جدید به سمت اجرایی کردن آنها خواهیم رفت.

به گزارش رسانه شاهین شهر به نقل از مهر، علی صالحی تبار ضمن قدردانی از حضور مردم در خلق حماسه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ اظهار داشت: از همان زمان تأیید فرآیند برگزاری انتخابات در سطح شاهین شهر و معرفی منتخبان مردم از طریق رسانه‌ها با کمک اعضای منتخب فعالیت‌های مختلفی برای رفع مسائل و مشکلات را در دستور کار قرار دادیم.

شهرداری متخصص، متعهد، دارای روحیه جهادی و ایده نو انتخاب خواهیم کرد

وی با بیان اینکه در دوره ششم شورای اسلامی شهر شاهین شهر تمام همت خود به کار خواهیم بست تا مسائل و مشکلات ادوار گذشته تکرار نشود.

صالحی تبار افزود: این اتفاق را در قدم اول با انتخاب یک شهردار متخصص، متعهد، دارای روحیه جهادی و ایده نو و از همه مهم‌تر سلامت مدیریتی و با سابقه برخواهیم داشت.

نخبگان و صاحب نظران ایده‌های خود را برای انتخاب شهردار جدید به شورای شهر ارائه دهند

عضو شورای شهر شاهین شهر بیان کرد که نخبگان، دلسوزان، صاحبان ایده و نظر در شاهین شهر می‌توانند، افرادی که توانایی شهردار شدن برای شاهین شهر را دارند با توجه به آیتم‌های اعلام شده به ما معرفی کنند.

علی صالحی تبار تصریح کرد: شهرداری شاهین شهر امروزه در حوزه مسائل عمرانی، فرهنگی و اقتصادی با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند که سر منشأ تمامی آنها کمبود نقدینگی است.

لذا باید شهرداری را انتخاب کنیم که هم این کمبودها را بر طرف کند و هم در حوزه جذب سرمایه گذار به شدت تلاش کند.

از تمامی ظرفیت های موجود در جهت ایجاد یک شهر خلاق و الکترونیک استفاده خواهیم کرد

وی افزود: شورای اسلامی دوره ششم شهر شاهین شهر برای حمایت از کسب و کارهای ناشی از ویروس کرونا، توجه به مناطق حاشیه نشین، رفتن به سمت همکاری با شرکت‌های دانش بنیان، استفاده از ظرفیت‌های مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی در راستای ایجاد یک شهر خلاق و الکترونیک برنامه‌هایی در دستور کار قرار دارد که به محض انتخاب شهردار جدید به سمت اجرایی کردن آنها خواهد رفت.

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ – شاهین شهری – مهر

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کارگروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *