اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تیم بسکتبال شاهین شهر صدرنشین گروه ج لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور در شهرکرد

تیم بسکتبال آقایان شاهین شهر با پیروزی ۴ دیدار دور برگشت و کسب مجموع ۱۹ امتیاز، صدرنشین گروه ج لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور گردید و به مرحله بعدی مسابقات صعود یافت.

دور برگشت مسابقات بسکتبال گروه ج آقایان از لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور در شهرکرد به پایان رسید و تیم‌های شاهین‌شهر و پروتئین تعریف کرمانشاه با صدرنشینی در این گروه به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یافتند.

به گزارش کارگروه ورزشی رسانه شاهین شهری ، دور برگشت رقابت‌های بسکتبال گروه ج در لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور از ۱۵ تیر به میزبانی چهارمحال و بختیاری آغاز شد که با غیبت تیم‌های خانه بسکتبال نهاوند و بسکتبال سنقر در این مرحله، دیدارها بین تیم‌های پروتئین تعریف کرمانشاه، زاگرس فرخشهر، شاهین‌شهر، خانه بسکتبال نی‌ریز و آینده‌سازان ایلام ادامه یافت.

در پایان پنج روز رقابت، تیم شاهین‌شهر توانست چهار دیدار دور برگشت را با پیروزی سپری کند و در مجموع ۲ مرحله رفت و برگشت با کسب ۱۹ امتیاز صدرنشین گروه ج شود، در نتیجه این تیم به عنوان تیم نخست گروه ج به دور بعدی رقابت‌های لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور صعود کرد.

تیم پروتئین تعریف کرمانشاه نیز در مسابقات شهرکرد مقابل آینده‌سازان ایلام و خانه بسکتبال نی‌ریز پیروز شد و در برابر تیم زاگرس فرخشهر میزبان این دوره از رقابت‌ها شکست را پذیرفت.

این تیم در مجموع با هفت پیروزی و سه شکست و کسب ۱۷ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه ج، جواز حضور در رقابت‌های مرحله بعد لیگ دسته ۲ را به دست آورد.

تیم‌های زاگرس فرخشهر، خانه بسکتبال نی‌ریز و آینده‌سازان ایلام در مجموع نتایج رفت و برگشت این گروه به ترتیب با کسب ۱۶، ۱۵ و ۱۱ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

شایان ذکر است در مسابقات بسکتبال لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور،۳۲ تیم در چهار گروه با یکدیگر رقابت کردند که از هر گروه ۲ تیم به دور بعدی رقابت‌ها صعود کرد.

تیم‌های زاگرس فرخشهر و اندیشه شهرکرد، ۲ نماینده استان چهارمحال و بختیاری نیز در این دوره از رقابت‌ها با قرار گرفتن در گروه‌های ج و د به مصاف حریفان رفتند که در پایان تیم اندیشه شهرکرد توانست به عنوان تیم دوم گروه د به مرحله بعدی راه یابد.

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ فدراسیون بسکتبال ایران

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه ورزشی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با اجرای طرح ضربتی پلیس ؛
۳۳ فروشنده مواد مخدر در شاهین شهر طی ۵ روز شناسایی و دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری 33 نفر فروشنده مواد افیونی و جمع آوری 96 معتاد متجاهر با اجرای طرح ضربتی برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح این شهرستان خبر داد. سرهنگ هادی کیان مهر تصریح نمود این طرح با هماهنگی مأموران واحدهای مختلف انتظامی شهرستان و با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با پدیده شوم خرده فروشی مواد افیونی و همچین فروپاشی پاتوق های مصرف مواد مخدر در سطح محلات ، پارک ها و تفرجگاه ها و در تداوم اجرای طرح آرامش طی 5 روز گذشته انجام و در بازرسی از محل اختفاء متهمان مقدار بیش از 3 کیلو انواع مواد مخدر به همراه مقادیری وجه حاصل از فروش مواد افیونی کشف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *