اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تیم بانوان مچ انداز شاهین شهر موفق به کسب مقام دوم مسابقات استانی شد

مسابقات چند جانبه مچ اندازی قهرمانی باشگاه های شهرستان های استان اصفهان شنبه ۱۲ تیر در شاهین شهر برگزار شد و بانوان در روز سوم این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش رسانه شاهین شهری به نقل از هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان شاهین شهر ، سه روز پیاپی مسابقات جذاب و پر هیجان مچ اندازی آقایان و بانوان قهرمانی باشگاه های استان و شهرستان های استان اصفهان به میزبانی شاهین شهر برگزار و در روز سوم با رقابت بانوان مچ انداز در هر ۲ کلاس چپ و راست دست به پایان رسید.


در این دوره از مسابقات مچ اندازی بانوان که برای اولین بار به میزبانی هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار گردید.

در این مسابقات که با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شاهین شهر و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن مجلل آمفی تئاتر فرهنگسرای ادب و هنر گلدیس برگزار گردید.

در این رقابت ها ۶۰ بانوی ورزشکار در قالب ۹ تیم در دو کلاس چپ دست و راست دست باهم به رقابت پرداختند.

حضور مسئولین هیات بدنسازی استان،سرکارخانم فلاحیان مسئول کمیته مچ اندازی بانوان ، سرکار خانم دهقان مسئول کمیته داوران مچ اندازی بانوان و سرکارخانم گلی باغ نایب رئیس بانوان و حضور داوران از اقصی نقاط استان نیز بر اعتبار مسابقات افزوده و  باعث رونق هرچه بهتر این دوره از مسابقات شد.

در پایان روز سوم مدال و احکام قهرمانان راست و چپ دست بانوان و همینطور حکم و کاپ تیم های برتر در هر ۲ کلاس چپ دست و راست دست با حضور مسئولین استان و شهرستان اهدا گردید.

اسامی تیم های برتر به شرح زیر می باشد:

بزرگسالان راست دست

آریایی اول
شاهین شهر دوم
رضا درچه سوم

بزرگسالان چپ دست

آریایی اول
شاهین شهر دوم
رضا درچه سوم

در پایان روزسوم مسابقات مچ اندازی از کلیه بانوان حاضر توسط هیات بدنسازی شاهین شهر تقدیر به عمل آمد

شایان ذکر است که اولین مرتبه است که این رویداد در استان اصفهان طی ۳ روز پیاپی برگزار گردید.

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ هیات بدنسازی شاهین شهر

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *