اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

عضو شورای شهر شاهین شهر:
برای شاهین شهر شهردار جهادی و دارای تجربه انتخاب خواهیم کرد

 عضو شورای شاهین‌شهر مطرح کرد؛

شهردار جهادی و دارای تجربه انتخاب خواهیم کرد

دولت ازشهرداری‌ها برای تأمین خسارات ناشی از شیوع کرونا حمایتی نکرده است.

۱۳ اتوبوس در سال گذشته بازسازی شده و ۱۰ اتوبوس در حال حاضر بازسازی شده و به ناوگان حمل و نقل بر می گردند.

عضو شورای شهر شاهین‌شهر از عدم حمایت دولت از شهرداری‌ها برای تأمین خسارات ناشی از شیوع کرونا گلایه کرد.

محمد عاطفت پیشه بیان نمود که شیوع کرونا طی دو سال گذشته گروه‌‌های مختلف شغلی و بخش‌های مختلفی همچون شهرداری‌ها به‌عنوان نهاد عمومی غیردولتی دچار خسارات فراوان و با کاهش چشمگیر درآمد مواجه شده‌اند.

وی همچنین اظهار داشت: شهرداری شاهین‌ شهر نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و ضرر و زیان فراوانی را داشته است.

عاطفت پیشه : برای شاهین شهر شهردار جهادی و دارای تجربه انتخاب خواهیم کرد

وی اشاره نمود که دولت تاکنون یک ریال به شهرداری‌ها کمکی نکرده، درحالی‌که هزینه‌های مقابله با کرونا ویروس با تصویب شورای اسلامی شهر توسط شهرداری پرداخت می‌شود.

عضو شورای شهر شاهین شهر ، ابراز داشت: در این زمینه مدیریت شهری با وجود تنگناهای مالی در هزینه کرد این‌گونه موارد که با سلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد، دریغ نکرده است.

بخشش اجاره مستأجران شهرداری شاهین شهر

منتخب ششمین دوره شورای شهر شاهین‌شهر تصریح کرد: همچنین در این ایام تمهیدات حمایتی اعم از بخشش و یا امهال اجاره‌بها شامل حال مستأجران و پیمانکاران اماکن زیر مجموعه شهرداری نیز شده است.

آغاز بازسازی ۱۰ اتوبوس فرسوده

وی ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته و کارشناسی‌های متعدد، عملیات بازسازی ۱۰ دستگاه اتوبوس فرسوده اخیراً در سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر آغاز شده است.

عاطفت پیشه به اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی بازسازی اتوبوس‌های بازسازی شده اشاره کرد و افزود: اعتبارات اتوبوس‌ها از محل کمک‌های بلاعوض دولتی و بودجه شهرداری شاهین‌شهر تأمین شده است.

بازسازی ۱۳ دستگاه اتوبوس در سال گذشته

وی از فعالیت ۱۲۰ دستگاه اتوبوس درون و برون‌ شهری در شاهین‌ شهر خبر داد و اظهار داشت: کارکنان و رانندگان سازمان حمل‌ و نقل شهرداری شاهین‌ شهر همواره در تلاش هستند تا خدماتی شایسته به شهروندان ارائه کنند و به این دلیل در سال گذشته ۱۳ دستگاه اتوبوس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر بازسازی و به چرخه حمل‌ و نقل بازگشت.

شهردار جهادی انتخاب می کنیم

عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌ شهر ضمن تاکید بر حفظ استقلال و عدم وابستگی شورای جدید به حزب یا جناح سیاسی خاصی گفت: هم اکنون به‌ اتفاق سایر اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شاهین‌ شهر در تلاش هستیم که یک شهردار جهادی و دارای تجربه، تخصص و تعهد را برای شهرداری شاهین‌ شهر برگزینیم.

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ – مهر

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

سپاه پاسداران انقلاب ساسلامی ایران پس از حمله پهپادی و موشکی شب گذشته به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل بیانیه ای مبنی بر علت این حمله و اتمام حجت با مداخله گران در واکنش نظامی میان ایران اسرائیل منتشر نمود.  شرح این بیانیه به شرح ذیل است:

بیانیه دوم سپاه ایران پس از حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل | ۱۴۰۳۰۱۲۶

سپاه پاسداران انقلاب ساسلامی ایران پس از حمله پهپادی و موشکی شب گذشته به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل بیانیه ای مبنی بر علت این حمله و اتمام حجت با مداخله گران در واکنش نظامی میان ایران اسرائیل منتشر نمود.  شرح این بیانیه به شرح ذیل است: جهت مشاهده متن کامل بیانیه دوم سپاه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *