اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

افتتاح بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال پروژه شهری شهرداری شاهین شهر

افتتاح بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال پروژه شهری شهرداری شاهین شهر با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان

با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و دیگرمسؤولان شهری، پنج پروژه شهرداری شاهین شهر با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

حجت الله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در آیین افتتاح پروژه های شهرداری ضمن عرض تبریک اعیاد ماه ذی الحجه الحرام و خداقوت به شهردار، اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری شاهین شهر به پایلوت بودن شاهین شهر به عنوان شهر هوشمند اشاره نمود و گفت: خوشبختانه شاهین شهر در زمینه هوشمند سازی شهر گام های خوبی برداشته که نظیر آن سامانه مدیریت پرداخت الکترونیک، کارت هوشمند شهروندی و مدیریت هوشمند ناوگان سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر بود که به بهره برداری رسید.

افتتاح بالغ بر 350 میلیارد ریال پروژه شهری شهرداری شاهین شهر

وی در ادامه استفاده از پساب وبرای استفاده در فضای سبز در شرایط خشکسالی و بحران آب را مهم دانست و افزود: خوشبختانه شاهین شهر از چندین سال پیش تاکنون از این مهم به خوبی استفاده و توانسته سرانه فضای سبز را برای هرشهروند به ۲۱ متر مربع برساند.

غلامی به ارتباط شاهین شهر به اصفهان از طریق حمل و نقل عمومی اشاره نمود و گفت: بهره برداری از متروی شاهین شهر – اصفهان  که یکی از چهار خط اصلی مترو در حومه کلان شهراصفهان محسوب می گردد قطعا می تواند راه گشای ارتباط بهتر شهروندان دو شهر شاهین شهر – اصفهان باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از تمام مسؤولانی که در روند تصویب ، اعتبار و پیگیری پروژه متروی شاهین شهر – اصفهان نقش داشتند تشکر نمود و اظهار داشت: خوشبختانه برای این پروژه عظیم ردیف ملی در نظر گرفته شده که ان شاء الله با همت شهرداری ، شورای اسلامی شهر و دیگر مسؤولان شاهد پیگیری و جذب این اعتبار باشیم.

وی همچنین گفت: تصویب طرح تفصیلی به همراه نواقص آن برای شهر و شهرداری از جمله مشکلات پیش روست که امیدواریم با طرح موضوع در کمیسیون ماده پنج و برطرف شدن نواقص آن شاهین شهر به حق قانونی خود برسد.

غلامی به بودجه ۳۵۸ میلیارد تومانی شهرداری شاهین شهر اشاره نمود و گفت: با توجه به اینکه سرانه هر شهروند نباید کمتر از ۲ میلیون تومان باشد ضروری است بودجه سالانه شهرداری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان مشارکت بخش خصوصی در احداث پروژه ها در کنار بودجه شهرداری ها را از جمله اقدامات مثبت و اثر گذار در مدیریت شهر عنوان نمود و گفت: اگر شهرداری ها بتوانند چند برابر بودجه سالانه مشارکت پذیری و جذب بخش خصوصی را داشته باشند هیچگاه با بن بست اداره و مدیریت شهر مواجه نخواهند شد.

وی در بخشی از سخنان خود به تحریم های ظالمانه غرب علیه کشور و تأثیرهای آن در سطح جامعه اشاره نمود و گفت: علی رغم این مشکلات ولی با توکل به خداوند متعال و عزم راسخ در همه بخش ها، هیچ گاه احداث پروژه های عمرانی متوقف نشد تا جائیکه توانستیم سال گذشته در هفته دولت بیش از ۳۵۰۰ پروژه و در دهه فجر بیش از ۲۸۰۰ پروژه عمرانی را در سال گذشته و در سطح استان اصفهان افتتاح نماییم.

غلامی با بیان اینکه شهرداری ها پیشران پروژه های عمرانی در سطح استان هستند خاطر نشان ساخت: در این راستا شهرداری های استان توانسته اند حدود ۳ برابر بودجه استانی، پروژه های عمرانی اجرا نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار امیدواری نمود: ان شاء الله با تصویب لایحه درآمد پایدار و اصلاح ماده صد شهرداری ها در مجلس شورای اسلامی گام های خوبی برای در آمد شهرداری ها برداشته شود.

غلامی در بخشی از سخنرانی خود ضمن تبریک به اعضای دوره ششم شورای اسلامی شاهین شهر از آنان خواست با بهره گیری از معتمدین، پیشکسوتان و کارشناسان خبره نسبت به انتخاب شهردار اصلح اتفاق نظرداشته باشند چراکه نداشتن ثبات و تغییرات پی در پی در مدیریت شهری می تواند بزرگترین آسیب را برای شهر در پی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از زحمات و تلاش های بی وقفه شهرداری و شورای اسلامی شهر در احداث پروژه های مختلف تشکر نمود .

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نیز درمراسم بهره برداری از پروژه های شهرداری ضمن تبریک اعیاد، از دست‌اندرکاران برگزاری این آیین تشکر نمود.

وی در ادامه با بیان اینکه شاهین شهر رتبه نخست توسعه انسانی در بین شهرهای استان اصفهان را داراست و به عنوان دومین شهر باسواد کشور مطرح است افزود: امیدواریم شورای اسلامی جدید شهر در سیاست گزاری، هدایت و نظارت بر مدیریت شهری توسعه یافته و با فرهنگ گام های استواری را بردارند.

تاجمیری همچنین از شهردار، اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و همه کارکنان شهرداری که در راستای شهری توسعه یافته‌تر تلاش و همت می‌نمایند قدردانی نمود.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح نمود: ان شاء الله اعضای شورای اسلامی دوره ششم شاهین شهر با وحدت و یکدلی و حمایت های شهروندان عزیز شروع به کار نمایند.

احمدرضا پری تبار شهردار شاهین شهر نیز در ابتدای این مراسم ضمن تبریک اعیاد ذی الحجه و خیر مقدم به حضار، پروژه های به بهره برداری رسیده را شامل بهره برداری سامانه مدیریت پرداخت الکترونیک ، کارت هوشمند شهروندی و مدیریت هوشمند ناوگان سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری شاهین شهر ، جاده سلامت و محوطه سازی حاشیه پارک مینو ، پارک مسکن مهر، پارک فرعی‌های شرقی خیابان شهید بهشتی(مخابرات) ، فاز دوم پیاده رو سازی و احداث باند دوچرخه سواری بلوار شهید محمدمنتظری با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال عنوان نمود.

وی در ادامه به دیگر پروژه های فعال شهرداری در سطح شهر شامل :

مسیر ریلی و اجرای دیوار متروی شاهین شهر – اصفهان 

عملیات اجرایی پارک رضوی 

استقرار محل فلافل فروشی ها در مجموعه تفریحی- گردشگری شاهین شهر و ساخت ۱۰۷ کانکس 

عملیات اجرایی تعریض پل هسا

عملیات اجرایی ورزشگاه فاز پنج محله گلدیس شاهین شهر

عملیات اجرایی تصفیه خانه تکمیلی پساب شاهین شهر

عملیات اجرایی توسعه بوستان بزرگ شمال شاهین شهر 

عملیات اجرایی کانال هدایت روان آبهای سطحی شاهین شهر

روکش آسفالت شهر

عملیات اجرایی زیرسازی کندروی خیابان صیاد شیرازی  شاهین شهر

عملیات اجرایی احداث پارک های محله ای گلدیس ، صیاد شیرازی، چهاراه کشاورز و حاشیه سیلابی شاهین شهر

عملیات اجرایی زیرسازی و جدول گذاری معابرسطح شاهین شهر

عملیات اجرایی ترمیم ترانشه ها و لکه گیری آسفالت معابر شاهین شهر

عملیات اجرایی محوطه سازی ایستگاه های اتوبوس در سطح شاهین شهرو

انجام خدمات آزمایشگاه مقیم در شاهین شهر اشاره نمود.

پری تبار همچنین پروژه های شاخص برای بودجه ۱۴۰۰ را زیرسازی و اجرای دیوار فاز دوم مسیر ریلی متروی شاهین شهر – اصفهان به طول ۷ کیلومتر ، احداث پنج تقاطع در مسیر ریلی مترو ،تکمیل شبکه معابر شمال شهر شامل اتصال میادین انتهای فردوسی به میدان امام علی(ع) و اتصال به خیابان های علیمردان خان و شهید فهمیده ، ساماندهی پل ورودی شرق شهر( پل شهدای گرگاب) و اتصال به شاهین شهر ، احداث و تکمیل پارک های محله ای سطح شهر ، زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر و پیاده رو سازی خیابان فردوسی عنوان کرد.

وی همچنین اظهار داشت: شهرداری شاهین شهر علی رغم شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ولی با توکل بر خدای متعال، حمایت ها و مساعدتهای اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسؤولان شهرستان و استان توانستیم خدماتی را شایسته شهروندان فهیم شهر اجرا نماییم که از همه عزیزان کمال تشکر را دارم.

پری تبار از شهرداران سابق شاهین شهر که برای آبادانی و توسعه هرچه بیشتر شهر تلاش و کوشش نموده اند قدردانی نمود.

علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این آیین ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه و عرض خوش آمدگویی به همه حضار گفت: شورای اسلامی دوره پنجم شهر از بدو ورود با مشکلاتی از جمله کاهش شدید درآمد از طریق کاهش ارزش افزوده صنایع آلاینده اطراف شاهین شهر، نواقص طرح تفصیلی و به همراه آن کاهش ساخت و سازها و هزینه های بالای امور جاری شهرداری مواجه شد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با لطف و عنایت پروردگار متعال و همدلی و وحدت اعضای شورای اسلامی توانستیم برخی از مشکلات پیش رو را کاهش داده و در این راستا تصویب هیچ پروژه ای در شهر به تعویق نیفتاد.

فتحی استفاده از نیروهای بومی و مدیریت هزینه ها در شهرداری شاهین شهر را از اقدامات شاخص شورای اسلامی دوره پنجم عنوان نمود و اظهار داشت: توجه به ظرفیت های انسانی و بومی شهر و استفاده آنها در پست های مختلف شهرداری منشأ اثر بسیاری از خدمات گردید؛ همچنین مدیریت هزینه های بی مورد و غیرقانونی توانست قدرت اجرای بسیاری از پروژه ها و ارائه خدمات را بالا ببرد.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر اظهار امیدواری نمود : به حمدالله تاکنون از پروژه های مصوب عقب نبوده که این مهم در سایه وحدت و همدلی اعضای شورای اسلامی و تلاش و ممارست شهرداری و کارکنان شهرداری به وجود آمده است.

وی در بخشی از سخنان خود به اثرهای نامطلوب ویروس کرونا اشاره نمود و گفت: در همین راستا حدود ۸۰ درصد از درآمدهای ناشی از اجاره های مراکز شهرداری، به پیمانکاران متضرر بخشیده شد که این مهم به چالش های درآمدی شهرداری اضافه شد.

فتحی از تلاش ها و دلسوزی های شوراهای اسلامی سابق شاهین شهر تشکر نمود و ادامه داد: ان شاء الله اعضای دوره ششم شورای اسلامی شاهین شهر با وحدت و یکدلی و با لحاظ صرف و صلاح شهر به شهروندان خدمت نمایند.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر از همه مسؤولان شهری، استانی و کشوری که برای اداره هرچه بهتر شهر یاریگر و همراه بودند تشکر نمود.

 

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,شاهین شهر, شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ – شاهین شهری ( شهرداری شاهین شهر )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *