اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

پیام تبریک امام جمعه شاهین شهر به مناسبت روز خبرنگار

امام جمعه شاهین شهر در پیامی ضمن گرامیداشت ۱۷مرداد سالروز شهادت محمود صارمی روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین قاسم هاشمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ن و القلم و ما یسطرون…

امام جمعه شاهین شهر حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رسانه شاهین شهری

سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهیدی که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و آگاهی مردم و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند ودر این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است؛ برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کردند.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و تکلیف مداری اند.
بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری روشن از مسائل و مشکلات موجود منطقه و ایجاد شفافیت در راستای تحقق نظارت عمومی بی بدیل و غیر قابل انکار است.
خبرنگار باید بداند و می‏داند که آن کس که آگاه‏تر است مسؤول‏تر است؛ مسؤول در قبال ملک و مملکت و ملت، مسؤول در قبال صیانت از باورها و اعتقادات مردم، مسؤول در قبال منافع ملی، مسؤول در قبال تجاوز فکری و اندیشه‏‏ای بیگانه‏ به مرزهای فرهنگی، مسؤول در قبال اخلاق جامعه، مسؤول در قبال صیانت از سلامت نظام اداری کشور و مبارزه با انواع فساد، و این مسؤولیت و مسؤولیت ها نه تنها محدودیت نمی ‏آفریند، بلکه راه رسیدن به کمال را دراین حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می‌‏سازد.

لذا بدینوسیله ۱۷ مردادماه «روزخبرنگار» یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور تمامی خبرنگاران عزیز بویژه خبرنگاران شهرستان شاهین شهر و میمه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند منان عافیت و توفیقات روزافزون و رشد و تعالی ایشان را مسئلت می‌نمایم.

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,شاهین شهر, شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری, پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

۱۴۰۰/۰۵/۱۶ – شاهین شهری ( پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه شاهین شهر )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

ارسال پیام تبریک پیشـوای ارامنه اصفهان به فرماندار شاهین شهر به مناسبت 22 بهمن - اسقف سیپان کاشجیان، پیشـوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی به فرماندارشهرستان ارسال کرد.

ارسال پیام تبریک پیشـوای ارامنه اصفهان به فرماندار شاهین شهر به مناسبت ۲۲ بهمن

🔶 اسقف سیپان کاشجیان، پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی به فرماندارشهرستان ارسال کرد. 🔶 در این پیام آمده است : ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *