اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

پیام تبریک رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر به مناسبت روز خبرنگار

جواد نصراصفهانی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ، با صدور پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

جان نباشد جز خبر در آزمون

هر که را افزون خبر جانش فزون

خبرنگاران ، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند که بی قرار بر مدار رویدادها و حوادث می کاوند تا جان های تشنه دانستن سیراب شوند.

پیام تبریک رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر به مناسبت روز خبرنگارجریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت ، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان های حیاتی جامعه به گردش در می آید و شناخت و آگاهی اهل زمان را افزون تر کند.

حضور فعالانه و موثر شما خبرنگاران ارجمند در عرصه اطلاع رسانی و خبر ، شاهد راستین چنین توصیفی و از این رو درخور ستایش و اکرام بسیار است.

اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی فعالان خبر و رسانه تبریک عرض نموده و برایتان در ادامه این راه دشوار و پر کشش ، آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

جواد نصراصفهانی

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر

۱۴۰۰/۰۵/۱۷ – شاهین شهری ( سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه اجتماعی و مدیریت شهری
گروه فرهنگ و هنر

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.i r

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار فرهنگی شاهین شهر,اخبار اجتماعی شاهین شهر,شاهین شهر, شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری, پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *