اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

مراسم تقدیر از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار در تالار شیخ بهایی با حضور مسولین شهر | ۱۴۰۰

به مناسبت روز خبرنگار مراسم تقدیر از خبرنگاران شاهین شهر با حضور امام جمعه، سرپرست شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر در تالار شیخ بهایی شهر برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شاهین شهر در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و گرامی داشت روز خبرنگار از زحمات و تلاش های خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی تقدیر نمود.

وی در ادامه از خبرنگاران خواست به دور از حاشیه و مسائل فرعی به گونه ای خبر را منعکس نمایند که بر روح و جان مردم اثر مثبت و سازنده داشته باشد.

هاشمی از تلاش ها و اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر در پیشبرد اهداف عالیه شهر تشکر نمود.

امام جمعه شاهین شهر در بخشی از سخنان خود اعضای شورای اسلامی شهر را به پرهیز از حاشیه های بی مورد رهنمون ساخت و از آنان خواست در اقدامات خود در مباحث شهری و مدیریتی شهر به خرد جمعی خویش رجوع نموده تا از آسیب های احتمالی در امان باشند.

هاشمی در پایان سوار شدن بر کشتی نجات حضرت امام حسین(ع) را تنها راه برون رفت از معضلات و رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی عنوان نمود.

وی از زحمات روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر در برگزاری این مراسم تشکر نمود.

تقدیر از خبرنگاران شاهین شهر به مناسبت روز خبرنگار با حضور مسولین شهر در تالار شیخ بهایی

 

احمد رضا پری تبار سرپرست شهرداری شاهین شهر نیز در این دیدار ضمن عرض خوش آمدگویی، تسلیت فرارسیدن ماه محرم الحرام و گرامی داشت روز خبرنگار گفت: متأسفانه شرایط نامساعد اقتصادی بر درآمدهای شهرداری اثر نامطلوب گذاشت تا جائیکه تا اواسط سال گذشته وصولی درآمد خوبی نداشتیم ولی با عنایات خداوند ، همت همکاران و همفکری اعضای شورای اسلامی شهر در نیمه دوم توانستیم وصولی قابل قبولی داشته باشیم.

وی در ادامه به بودجه ۳۵۴ میلیارد تومانی امسال شهرداری اشاره نمود و اظهار داشت: به حمدالله در وصول بودجه بیش از دو برابر نسبت به پنج ماه نخست سال گذشته جلو هستیم.

پری تبار با بیان اینکه همه پروژه های عمرانی در سطح شهر فعال هستند خاطر نشان نمود: به لطف خداوند و مدیریت های صورت گرفته در هزینه های احداث مترو مشکلی وجود ندارد و فاز نخست احداث مسیر ریلی متروی شاهین شهر – اصفهان به طول شش کیلومتر با ۵۵ میلیارد تومان هزینه ای که تاکنون صورت گرفته در حال اجراست که ان شاء الله در آینده نزدیک فاز دوم این پروژه عظیم آغاز خواهد شد.

سرپرست شهرداری شاهین شهر همچنین تصریح نمود: با توجه به اینکه بیش از هفت کیلومتر  مسیر متروی شاهین شهر – اصفهان در محدوده اصفهان قرار دارد گفت: ان شاء الله شهرداری اصفهان به تعهدات خود در مساعدت به احداث این پروژه عمل خواهد نمود که تعهد جابجایی چندین هزار درخت در مسیر مترو از جمله تعهدات اصفهان است.

وی در این رابطه افزود: در مسیر ریلی مترو پنج تقاطع به صورت ایمن احداث خواهد شد که در صورت احداث این مهم نقش چمشگیری در جلوگیری از تصادف ها خواهد داشت.

تقدیر از خبرنگاران شاهین شهر به مناسبت روز خبرنگار با حضور مسولین شهر در تالار شیخ بهایی

پری تبار اعتبار پیش بینی شده برای راه اندازی متروی شاهین شهر – اصفهان را ۲ هزار میلیارد تومان اعلام نمود و گفت: در صورت تحقق این اعتبار، تا پنج سال آینده پروژه عظیم متروی شاهین شهر – اصفهان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در بخشی از سخنان خود به حوزه حمل و نقل اشاره کرد و گفت: با توجه به فرسودگی ناوگان اتوبوس و افزایش ۱۰ برابری قیمت آن و به طبع عدم توان خرید اتوبوس، تنها راه حل برون رفت از این معضل بازسازی ناوگان بود که خوشبختانه در سال گذشته توانستیم ۱۳ دستگاه اتوبوس را بازسازی و هم اکنون ۱۰ دستگاه اتوبوس فرسوده دیگر با ۳ میلیارد تومان اعتبار در دست بازسازی است.

سرپرست شهرداری شاهین شهر همچنین از بازسازی ۳۰ دستگاه اتوبوس فرسوده دیگر با ۹ میلیارد تومان اعتبار در آینده نزدیک خبر داد.

وی همچنین گفت: با پیگیری های نماینده مردم شهرستان های شاهین شهرومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی مجوز ۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت صادر شده که در صورت تحقق آن ۱۲ دستگاه اتوبوس خریداری و به ناوگان حمل و نقل اضافه خواهد شد.

پری تبار همچنین از راه اندازی سامانه مدیریت پرداخت الکترونیک کارت هوشمند شهروندی و مدیریت هوشمند ناوگان سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان در روز های گذشته خبر داد.

سرپرست شهرداری شاهین شهر به اقدامات صورت گرفته در نگهداری و توسعه فضای سبز شهری اشاره نمود وگفت: شاهین شهر با ۳۷۰ هکتار فضای سبز به عنوان یکی از شهرهای سبز در کشور مطرح گردیده و در این راستا سرانه فضای سبز به ۲۱ متر مربع ( استاندارد ملی و جهانی) برای هر شهروند رسیده است.

وی در ادامه توسعه ۲۰ هکتاری فضای سبز ، عملیات اجرایی پارک بزرگ شمال شهر به مساحت ۷ هکتار، احداث بوستان های محله ای امام علی(ع)، خرداد مسکن مهر، فدک مسکن جوانان گلدیس، جاده سلامت و بوستان محله ای فرعی های ۶ الی ۹ شرقی خیابان مخابرات ، عملیات اجرایی تصفیه خانه تکمیلی پساب با اهداف ۱- ارتقا کیفیت و حذف بو و رنگ پساب۲- صرفه جویی ۳۰درصدی در مصرف آب فضای سبز ۳- توسعه فضای سبز در نقاط مختلف شهر، اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی به فضای سبز شهر ( قبلا با تانکر آبرسانی می شد) و پیگیری احداث پارک کوهستان ۲۰۰ هکتاری و ایجاد دریاچه مصنوعی در آن را از جمله مهمترین اقدامات سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری در یک سال گذشته تاکنون عنوان نمود.

سرپرست شهرداری شاهین شهر همچنین به توافقات ثمر بخش و احقاق حقوق شهرداری در پروژه های سیتی سنتر نور و میدان سمبلیک، محله A هشت بهشت ، پردیس و نیایش ، سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد مستضعفان اشاره کرد.

پری تبار در پایان اقدامات ذکر شده را گوشه ای از تلاش شبانه روزی مجموعه شهرداری شاهین شهر در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان ارجمند عنوان نمود.

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در جمع خبرنگاران ضمن عرض خوش آمدگویی ، تسلیت فرارسیدن عزاداری سرور و سالار شهیدان و گرامی داشت روز خبرنگار، از خبرنگاران در راستای وظیفه خطیر اطلاع رسانی تشکر نمود و از آنان خواست ضمن انعکاس حقایق جامعه، امید به آینده را در دل مردم روشن نگه داشته و از انعکاس مطالبی که نفع مردم در آن نباشد پرهیز گردد.

وی در ادامه از جناب پری تبار شهردار سابق که بار دیگر مسؤولیت سرپرستی شهرداری را قبول نمودند تشکر نمود.

عمویی به شورای اسلامی دوره ششم شاهین شهر اشاره نمود و گفت: خوشبختانه با درایت و هوشمندی مردم فهیم شهر در روز انتخابات، این شورا از ترکیب کاربردی و کارشناسی برخوردار شده که ان شاء الله با وحدت و همدلی همه اعضای شورای اسلامی شاهد شهری توسعه یافته تر از گذشته خواهیم بود.

وی با بیان اینکه انتخاب هیأت رئیسه شورای اسلامی شاهین شهر با خرد جمعی بالا صورت گرفت افزود: به یقین با همدلی و همراهی یکدیگر در راه منافع شهر و شهروندان گام های اثر بخشی خواهیم برداشت.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر همچنین از رهنمودهای امام جمعه شاهین شهر در موضوعات فرهنگی و اجتماعی تشکر نمود.

گفتنی است در این نشست خبری اصحاب رسانه سوالات و پیشنهاد های خود را در موضوعات مختلف شهری با مسؤولان حاضر در میان گذاشتند.

۱۴۰۰/۰۵/۲۰ – شاهین شهری ( شهرداری شاهین شهر + پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه شاهین شهر )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.i r

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *