اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر:
اقدامات و خدمات قابل ارائه در شهر مرهون تلاش های همه کارکنان شهرداری شاهین شهر است

شهردار، معاونان ، مدیران عامل سازمان های تابعه و برخی از مدیران شهرداری شاهین شهر با اعضای جدید شورای اسلامی دوره ششم شهر دیدار نمودند

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در این دیدار ضمن عرض خوش آمدگویی گفت: اقدامات و خدمات در شهر اعم از عمرانی ، فرهنگی ، اجتماعی و خدماتی مرهون تلاش های همه کارکنان شهرداری شاهین شهر است.

وی در ادامه از خدمات و زحمات صادقانه و خالصانه شهردار و کارکنان شهرداری تشکر نمود و اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم به وظایف محوله خود به خوبی و درستی عمل نموده تا در پیشگاه خداوند و مردم سربلند باشیم.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر با بیان اینکه در این مقطع از زمان شرایط دشواری را در پیش رو خواهیم داشت گفت: ان شاء الله با همکاری ، وحدت و همدلی یکدیگر بتوانیم خدمات شایسته ای به شهروندان ارجمند ارائه نماییم.

احمدرضا پری تبار سرپرست شهرداری شاهین شهر نیز در این دیدار گفت: به حمدالله همه معاونان و مدیران شهرداری با تجارب بالای مدیریتی خود در حال خدمت به شهروندان فهیم شهر هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه علی رغم سختی ها و مشکلات ولی با توکل بر خداوند متعال و همکاری یکدیگر توانستیم آنها را مرتفع یا مدیریت نماییم گفت: تا زمانیکه در سمت های خود هستیم برای خدمت به خلق خدا از وظیفه قانونی و شرعی خود لحظه ای کوتاهی نخواهیم نمود.

پری تبار تصریح نمود: ان شاء الله با مساعدت و راهنمایی های اعضای شورای اسلامی شهر بتوانیم تکلیفمان که همانا خدمت به شهروندان عزیز است را به نحو احسن انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند متعال سربلند باشیم.

گفتنی است در این دیدار دیگر اعضای شورای اسلامی شاهین شهر ضمن تشکر از زحمات کارکنان شهرداری شاهین شهر به بیان نقش و جایگاه شهرداری پرداخته و بر لزوم ارائه خدماتی شایسته از گذشته به مردم شریف شهر تأکید نمودند.

۱۴۰۰/۰۵/۲۰ – شاهین شهری ( شهرداری شاهین شهر )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.i r

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,خبر شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار مدیریت شهری شاهین شهر,خبرهای اجتماعی شاهین شهر,شاهین شهر,شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری, پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *