اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بازدید سفیر روسیه در ایران از محل اقامت و تمرینات مسابقات بین المللی اربابان سلاح

سفیر روسیه از محل تمرینات ، اقامت و مسابقات ارتش های جهان در شاهین شهر اصفهان بازدید و ضمن تشکر بابت میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تایید خود را از شرایط مطلوب فراهم شده اعلام نمودند.

لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران در بازدید از محل اقامت و تمرینات تیم روسیه و سایر تیم ها در اردوگاه آماده سازی مسابقات بین المللی ارتش های جهان در شاخه اربابان سلاح ۲۰۲۱ از زحمات و تدارکات و تمهیدات در نظر گرفته شده توسط دولت ایران و بخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران برای این برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تشکر نمودند.

بازدید سفیر روسیه در ایران از محل اقامت و تمرینات مسابقات بین المللی اربابان سلاح

جاگاریان همچنین ابراز کرد که: مقدم بر هرچیزی بابت دعوت از این قرارگاه تشکر می کنم و مشاهده کردم که شرایط لازم برای اقامت سربازان سایر کشورها تامین شده است.

وی ادامه داد: من به عنوان سفیر خیلی خوشحالم که هم سربازان روس و هم سربازان ایرانی هر دو باهم تمرین می کنند.

در ادامه مسول قرارگاه بیان کردند که : بنده و دوستان مرتب اینجا را رصد نموده و در صورتی که کاستی در لوازم و امکانات و شرایط بهینه موجود باشد، حتی الامکان در سریع‌ترین زمان ممکن رفع می‌شود.

در ادامه سفیر روسیه بیان کرد: که در حقیقت هر چند مسابقات از طرف روسیه آغاز شده است اما ابتکار تمرینات مشترک آن توسط همه کشورهای شرکت کننده بوده است و این یک رویداد جهانی است.

بازدید سفیر روسیه در ایران از محل اقامت و تمرینات مسابقات بین المللی اربابان سلاح

سفیر روسیه در ایران ادامه داد: این رویداد نشانه خوبی از همکاری میان روسیه و جمهوری اسلامی ایران در همه جوانب می باشد.

جاگاریان در ادامه بیان کرد که وضع کرونا نه در کشور ما و نه در کشور شما خوب نیست امام با تلاش های مشترک می توانیم این مشکل را نیز حل کنیم.

وی همچنین بیان کرد که آقای رئیسی  ( رئیس جمهور ایران) با آقای پوتین مکالمه تلفنی در این خصوص داشته اند و جهت تحویل واکسن به صحبت هایی شده است و در این زمینه نیز اقداماتی انجام خواهد شد.

ویدیوی بادید سفیر روسیه از محل اقامت و تمرین سربازان در مسابقات بین المللی ارتش های جهان شاخه اربابان سلاح در شاهین شهر اصفهان:

۱۴۰۰/۰۵/۳۰ – شاهین شهری 
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کارگروه سیاسی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,خبر شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار سیاسی شاهین شهر,خبرهای سیاسی شاهین شهر,شاهین شهر,شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری,پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *