اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نیروی زمینی ارتش ایران قهرمان روز اول مسابقات ارتش های جهان – اربابان سلاح

نیروی زمینی ارتش مقام نخست مسابقات اربابان سلاح در روز اول ششمین دوره مسابقات ارتش های جهان در شاخه اربابان سلاح گردید. این مسابقات در شاهین شهر اصفهان افتتاح و از سی و یکم شهریور ۱۴۰۰ به مدت ده روز در حال برگزاری است.

تیم اربابان سلاح نیروی زمینی ارتش در رشته توپخانه در روز اول مسابقات نظامی ارتش‌های جهان ( روز اول مسابقات اربابان سلاح ) با کسب بیشترین امتیاز و با پشت سر گذاشتن ارتش ازبکستان، روسیه و ویتنام به مقام نخست دست یافت.

امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز گفت: تیم اربابان سلاح نیروی زمینی ارتش در اولین روز از برگزاری مسابقات بین‌المللی نظامی ارتش های جهان در اصفهان مقام نخست را کسب کرد.

به گزارش شاهین شهری به نقل از ارتش، امیر سرتیپ دوم محسن آذر افروز  ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد  و چهار محال بختیاری گفت: تیم اربابان سلاح نیروی نیروی زمینی ارتش در رشته توپخانه در روز اول مسابقات نظامی ارتش های جهان ( اربابان سلاح ) با کسب بیشترین امتیاز و با پشت سر گذاشتن ارتش ازبکستان ، روسیه و ویتنام به مقام نخست دست یافت .

وی با اشاره به آمادگی بالای تیم نیروی زمینی ارتش، افزود: کارکنان تیم نظامی نیروی زمینی ارتش از توان فنی و تخصص بسیار بالایی برخوردار هستند، امروز در میدان مسابقه نشان دادند که از نظر فنی از رقبای قدرتمند خود بسیار بالاتر هستند.

وی ادامه داد: امروز شاهد تخصص و توانایی تیم نیروی زمینی ارتش در رشته تعمیر و حاضربه کاری سلاح های سنگین بودیم ، ان شاالله کارکنان ما با کسب تجربه از میدان های بزرگ در سال های گذشته،  تیم نخست این دوره از مسابقات خواهند شد .

مسوول برگزاری مسابقات نظامی ارتش های جهان تاکید کرد: تیم های روسیه، ازبکستان و ویتنام از نظر فنی در حد بسیار خوبی قرار دارند ، اما تیم نیروی زمینی ارتش با تمرینات خوبی که انجام داد  توانست با بیشترین امتیاز و با اقتدار مقام نخست را کسب کند.

وی در پایان ضمن تشکر از دقت داوران بین المللی افزود: داوران پس از ساعت ها بررسی و با دقت نظر بالا در نهایت تیم نظامی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان تیم نخست روز اول ششمین دوره مسابقات ارتش های جهان معرفی کردند.

لازم به ذکر است تیم ازبکستان ، روسیه و ویتنام به ترتیب به مقام های بعدی دست یافتند.

۱۴۰۰/۰۶/۰۲ – شاهین شهری ( موج+ایسنا+ارتش )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کارگروه ورزش

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,خبر شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار ورزشی شاهین شهر,خبرهای ورزشی و نظامی شاهین شهر,شاهین شهر,شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری,پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

با تدبیر دادستان و تلاش پلیس آگاهی شهرستان :
قاتل کارمند شهرداری شاهین شهر در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد | + جزئیات دستگیری قاتل رسول شهریاری

🔶 به گزارش شینا | SHINNA ؛ در پی قتل مرحوم رسول شهریاری | کارمند شهرداری شاهین شهر و مدیر اسبق کانون مداحان و ریاست بسیج هنرمندان شاهین شهر به ضرب گلوله و با سلاح گرم ، با تدابیر دادستان محترم و تلاش پلیس امنیتی و آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه قاتل وی در کمتر از ۱۲ساعت دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت و اسلحه مورد استفاده نیز ضبط گردید. 🔶 بنا بر روایت منابع آگاه در بازجویی های انجام شده از متهم تا این لحظه مشخص شده است که اختلاف خانوادگی انگیزه قاتل برای دست زدن به این جنایت بوده است. 🔶 فرآیند قضایی این پرونده در حال طی شدن است و بازپرس ویژه قتل نیز در حال رسیدگی به پرونده می باشند و نتایج بررسی‌های قضایی در صورت انتشار توسط مقامات مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *