اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اهداء جوایز برندگان مسابقه خطبه عظیم الشأن غدیر در شاهین شهر

مسابقه بزرگ چهارگزینه ای خطبه غدیر پیش از هفته امامت و ولایت توسط  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه تهیه و تنظیم و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان از طریق فضای مجازی انتشار یافت.در این مسابقه تعداد ۷۳ نفر شرکت کردند و به قید قرعه به ۵ نفر برگزیده ، هدایای ارزنده ای تقدیم شد.

به گزارش رسانه شاهین شهری به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه مسابقه بزرگ چهارگزینه ای خطبه غدیر پیش از هفته امامت و ولایت توسط این اداره تهیه و تنظیم و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان از طریق فضای مجازی انتشار یافت.

این مسابقه فرهنگی به منظور تبیین خطبه بزرگ غدیر با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تهیه شد و زمان ارسال پاسخ نامه تا پایان ماه ذی الحجه ادامه داشت.

در این مسابقه تعداد ۷۳ نفر شرکت کردند و به قید قرعه به ۵ نفر برگزیده ، هدایای ارزنده ای تقدیم شد.

مسابقه خطبه غدیر / شاهین شهر / شاهین شهری

فرامرز رادمنش رئیس اداره متبوع از حضور شرکت کنندگان این مسابقه قدردانی کرد و اظهار داشت : این مسابقه ضمن تبیین خطبه عظیم الشأن غدیر در بین علاقمندان طراحی شد و از طرفی هم در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان یک برنامه مذهبی و معنوی است.

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ – شاهین شهری ( اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کارگروه فرهنگ و هنر

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,خبر شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار فرهنگی شاهین شهر,خبرهای مذهبی شاهین شهر,شاهین شهر,شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری,پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در دیدار با مدیران انجمن های ادبی شهرستان

پیشنهاد بهره‌مندی از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی در حوزه شعر و ادب شهرستان شاهین شهر و میمه

◼ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه طی جلسه ای با مدیران انجمن های ادبی شهرستان در محل سالن جلسات این اداره ، دیدار و گفتگو کرد. ◼ وی در این جلسه ضمن اشاره به تقویت حوزه شعر و ادب را با همدلی و همت مسئولین انجمن ها، اظهار داشت : شعر و ادب از ارکان مهم هنر بوده و در انسجام و ساختن هویت فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارد و افزود : استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی جهت رفع نواقص این حوزه هنر ، تاثیرگذار خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *