اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

توزیع ۲۴۰ بسته گوشت قربانی در میان نیازمندان شهرستان

با مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد، ۲۴۰ بسته گوشت قربانی در طرح قربانی ماه محرم میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.

پس از دریافت سهمیه گوشت قربانی ماه محرم از دبیرخانه امور مساجد استان ، این سهمیه با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان، بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش رسانه شاهین شهری به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه پس از دریافت سهمیه گوشت قربانی ماه محرم از دبیرخانه امور مساجد استان ، این سهمیه با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان، بین نیازمندان توزیع شد .

موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها با معاونت خیرین ارجمند برنامه سمت خدا و همکاری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اقدام به ارسال بیش از چهل و یک هزار بسته گوشت قربانی به سی ویک استان کشور کردند.

گوشت قربانی محرم / وب سایت شاهین شهری

سهم شهرستان شاهین شهر و میمه ۲۴۰ بسته بود که با مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

این سهمیه در بین شهرهای شاهین شهر ، گز ، میمه ، گرگاب ، جهاد آباد و به دست نمایندگان کانونهای فرهنگی هنری مساجد در اختیار نیازمندان هر شهر قرار گرفت .

گوشت قربانی محرم / وب سایت شاهین شهری

شایان ذکر است موسسه‌ی فرهنگی هنری حضرت خدیجه سلام الله علیها در سال ۱۳۹۴ با هدف توسعه‌ فرهنگ زیارت اهل بیت علیهم السلام تاسیس گردید

این موسسه با دو اولویت زیارت اهل بیت علیهم السلام و احیای سنن فراموش شده از قبیل قربانی، اطعام غدیر و…. فعالیت خود را ادامه داده است.

در این مرحله بیش از سه هزار و پانصد راس گوسفند در قالب چهل و یک هزار بسته گوشت در میان افراد کم برخوردار سراسر کشور توزیع گردید.

خاطر نشان می گردد فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه از مساعدت کانون های معین شهرستان که در این طرح اداره متبوع را همراهی کردند قدردانی کرد.

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ – شاهین شهری ( اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,خبر شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار مذهبی شاهین شهر,خبرهای مذهبی شاهین شهر,شاهین شهر,شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری,پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با اجرای طرح ضربتی پلیس ؛
۳۳ فروشنده مواد مخدر در شاهین شهر طی ۵ روز شناسایی و دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری 33 نفر فروشنده مواد افیونی و جمع آوری 96 معتاد متجاهر با اجرای طرح ضربتی برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح این شهرستان خبر داد. سرهنگ هادی کیان مهر تصریح نمود این طرح با هماهنگی مأموران واحدهای مختلف انتظامی شهرستان و با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با پدیده شوم خرده فروشی مواد افیونی و همچین فروپاشی پاتوق های مصرف مواد مخدر در سطح محلات ، پارک ها و تفرجگاه ها و در تداوم اجرای طرح آرامش طی 5 روز گذشته انجام و در بازرسی از محل اختفاء متهمان مقدار بیش از 3 کیلو انواع مواد مخدر به همراه مقادیری وجه حاصل از فروش مواد افیونی کشف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *