اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سروان روستا فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) میمه شد

سروان روستا به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) شهرستان شاهین شهر و میمه منصوب شد. همچنین از اولین کارت ایثارگری رزمندگان به عنوان سند ملی ایثار رو نمایی و به ایثارگر شهر میمه اعطا شد.

به گزارش رسانه شاهین شهری از خبرگزاری بسیج ، مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، بخشدار میمه، ائمه جمعه میمه و وزوان و تنی چند از مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی در حرم شهدای گمنام میمه برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام طباطبای امام جمعه میمه با تاکید بر اخلاق خوش و سعه صدر گفت:با همدلی و همفکری و اخلاق خوب می‌توان آحاد مردم را جذب بسیج و جبهه انقلاب کرد.

در ادامه سرهنگ مجیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با تاکید بر حرکت روبه جلو انقلاب اسلامی گفت:با وجود موانع سخت و حساس در تاریخ انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی به حرکت رو به رشد خود ادامه می‌دهد.

وی افزود:در گام دوم انقلاب باید در جهت خودسازی و ایجاد تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه با تأکید بر ولایتمداری و مطیع رهبر بودن گفت: اگر زیر سایه امامت و ولایت زندگی کنیم علاوه بر سعادت اخروی عاقبت به خیر خواهیم بود و در راه پاسداری از انقلاب اسلامی با تمام قوا برای ولایت سربازی خواهیم کرد.
سپس حجت الاسلام جمیاری امام جمعه وزوان اظهار داشت:بسیج به عنوان یک سازمان مقدس و مقتدر می‌تواند در تمامی عرصه‌های مورد نیاز بخش میمه موثر باشد.

لازم به ذکر است در پایان مراسم از زحمات جناب سرگرد مطلب تقدیر شد و جناب سروان روستا به عنوان فرمانده جدید حوزه نیروی مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام میمه منصوب گشت و همچنین از اولین کارت ایثارگری رزمندگان به عنوان سند ملی ایثار رو نمایی و به ایثارگر شهر میمه اعطا شد.

سرهنگ مجیری + کارت ایثارگری رزمندگان به عنوان سند ملی ایثار

۱۴۰۰/۰۶/۰۷ – شاهین شهری ( بسیج + صدا و سیما )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,خبر شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار اجتماعی شاهین شهر,خبرهای اجتماعی شاهین شهر,شاهین شهر,شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری,پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

سرهنگ مهدی ابراهیمی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه

فرمانده سپاه شهرستان شاهین شهر خبر داد :
اجرای ۲۴۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان شاهین شهر و میمه

◼ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین شهر و میمه در نشست خبری با اصحاب رسانه های انتخابی ، از اجرای 240 ویژه برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج در شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد. ◼ سرهنگ مهدی ابراهیمی در حضور رسانه های انتخابی دعوت شده از همایش دختران آفتاب با حضور ۹۰۰ دانش آموز ، جشنواره مالک اشتر با هدف تجلیل از رده های برتر بسیج ، برگزاری مرحله هفتم برنامه شهری ترویج عفاف و حجاب با حضور بسیجیان آموزش دیده ، ویژه برنامه روز اقتدار بسیج در سوم آذرماه و اجرای طرح امنیت پایدار رضوی به عنوان برنامه‌های شاخص این هفته نام برد. ◼ شایان ذکر است این نشست خبری فقط با حضور برخی از خبرنگاران و اصحاب رسانه به انتخاب و دعوت سپاه ناحیه مقاومت شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار گردیده و مطالب درج شده در این خبر به نقل قول از رسانه های حضور یافته ذکر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *