اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بازدید میدانی شورای شهر از پروژه اصلاح شبکه فاضلاب شهری

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از روند پروژه اصلاح شبکه فاضلاب شهری (طالقانی_مدرس)

پیرو ارسال پیام های متعدد و ابراز گلایه مندی مردمی، اعضای شورای اسلامی ضمن بازدید از محل های مورد نظر در جریان آخرین وضعیت پروژه اصلاح شبکه فاضلاب شهری قرار گرفتند و از متولیان آن خواستار تسریع اجرا و تامین اعتبار پروژه شدند.

به گزارش رسانه شاهین شهری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر؛ جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند مجری و متولی پروژه اصلاح شبکه فاضلاب شهری اداره آب و فاضلاب (آبفا) بوده و برخلاف باور برخی از اشخاص؛ شهرداری نهاد مسوول این پروژه بشمار نمی رود.

با این حال شورای اسلامی شهر و شهرداری از سال های گذشته تاکنون همواره در حدود وظایف و اختیارات قانونی شان مساعدت های لازم را به نحو شایسته در تسریع و اجرای پروژه های شهری که متولی اشان سازمان دیگری است، ایفا نمودند.

همچنین اعضای شورای اسلامی در هفته های گذشته،  فعالانه پیگیر رفع و رجوع این معضل از مسوولان مربوطه بودند.

بازدید میدانی شورای شهر از پروژه اصلاح فاضلاب شاهین شهر در بلوار مدرس و بلوار طالقانی شاهین شهر / شاهین شهری /  140006

که درهمین راستا پیرو مشکلات ترافیکی بوجود آمده در محدوده بلوار طالقانی، ریاست محترم پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان مهمان یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر (چهارشنبه ۱۷شهریور۱۴۰۰) خواهد بود.

بازدید میدانی شورای شهر از پروژه اصلاح فاضلاب شاهین شهر در بلوار مدرس و بلوار طالقانی شاهین شهر / شاهین شهری /  140006

در پایان این گزارش ذکر این نکته از آن جهت حائز اهمیت است که گاها در پی ترک فعل، اهمال و حتی قصور برخی دستگاه ها، توجهات و انتقادات (بعلت عدم آگاهی) سمت مدیریت شهری (شورا و شهرداری) سوق داده می شود.

بازدید میدانی شورای شهر از پروژه اصلاح فاضلاب شاهین شهر در بلوار مدرس و بلوار طالقانی شاهین شهر / شاهین شهری /  140006

درحالیکه طبق قانون، شورا و شهرداری دستگاه‌های مسوول و مرجع پاسخگویی در آن زمینه نیستند ولی می توانند پیرو انتقادات، گزارشات و شکایت مردمی، به عنوان نمایندگان مردم در بخش مدیریت شهری، پیگیری کننده و درخواست کننده بهبود شرایط و تسریع انجام پروژه های مذکور، از نهادها و سازمان های مربوطه باشند.

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ – شاهین شهری ( شورای اسلامی شاهین شهر )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ثبت شماره موبایل جهت دریافت اطلاع رسانی های شهرستان

خبرهای شاهین شهر  خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه اخبار شاهین شهر خبر شاهین شهر اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه اخبار مدیریت شهری شاهین شهر خبرهای اجتماعی شاهین شهر شاهین شهر شاهین شهری وب سایت شاهین شهر وب سایت شاهین شهری پایگاه خبری شاهین شهر پایگاه خبری شاهین شهری کانال خبری شاهین شهر کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *